دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 13 May 2024
 
۰
۱

روی کاندیداتوری لاریجانی فکر می‌کنیم

دوشنبه ۲۱ اسفند ۱۳۹۱ ساعت ۱۱:۳۹
کد مطلب: 276235
دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین با اشاره به اینکه لاریجانی در نظرسنجی‌ها بین افراد مطرح در انتخابات ریاست جمهوری 92 نفر دوم یا سوم است، گفت که ائتلاف 3+1 روی کاندیداتوری لاریجانی فکر می‌کند.
به گزارش جهان، محمدرضا باهنر نایب رئیس مجلس و دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین در گفت‌وگو با تسنیم، با تاکید بر اینکه استراتژی ائتلاف 3+1 و جبهه پیروان، وحدت اصولگرایان است، اظهار داشت: انشالله به سمت وحدت حرکت خواهیم کرد، البته این مسئله لزوماً به این معنا نیست که تنها یک نماینده داشته باشیم، بلکه صحنه باید مدیریت شود، لذا از تمام نیروها و ائتلاف‌ها دعوت می‌کنیم تا همه به هم بپیوندند.
 
وی در پاسخ به این سؤال که گفته می‌شود کاندیدای نهایی ائتلاف 3+1، شما هستید، گفت: انتخاب کاندیدای نهایی باید به تدریج و در فضای زمانی، اتفاق بیفتد یعنی ما این تفاهم و تعهد را کردیم که 3 نفر جبهه به علاوه پورمحمدی و افراد دیگری که بخواهند، به ائتلاف اضافه شوند و در نهایتا به یک نفر برسیم.
 
این نماینده مجلس تاکید کرد: البته فرد نهایی براساس ضوابطی انتخاب خواهد شد که بخشی از این ضوابط رویکرد مردم و نظرسنجی‌هاست و بخشی نیز بحث برنامه‌ و کارآمدی‌های گزینه‌هاست، بنابراین اصلاً این گونه نیست که گزینه نهایی از قبل تعیین شده باشد.
 
** یک نفر را به عنوان کاندیدای 3+1 معرفی می‌کنیم
 
"شاید ممکن باشد یک رقابت درون گروهی نیز اتفاق بیفتد، اما امیدوارم اوایل اردیبهشت‌ ماه نتیجه روشن شود و حداکثر یک نفر از جبهه به صحنه بیاید."
 
باهنر همچنین درباره احتمال اضافه‌شدن علی لاریجانی به ائتلاف جبهه پیروان، تأکید کرد: تاکنون که از علی لاریجانی سؤال کردیم، وی می‌گوید که "من نیستم" اما درحال رایزنی هستیم؛ قاعدتاً با نظرسنجی‌ها، بسیاری از مسائل روشن می‌شود. اکنون لاریجانی در مجموعه نظرسنجی‌ها نفر دوم یا سوم است لذا باید کار را جلو ببریم و ببینیم چه می‌شود.
 
وی افزود: البته مهم‌ترین مسئله این است که خود لاریجانی برای حضور در انتخابات تمایل داشته باشد، اما ائتلاف روی لاریجانی فکر می‌کند.
 
دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین در پایان و در پاسخ به این سؤال که چقدر احتمال می‌دهید که با 2+1 به نتیجه برسید؟ تاکید کرد: خیلی امیدواریم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


اگر لاریجانی رئیس جمهور بشه (که نمی شه) نحوه تعاملش با رئیس مجلس وقت دیدن داره!!!