دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 13 May 2024
 
۰
۱۰

ناطق نوری، لاریجانی و خودم لایق ریاست جمهوری هستیم اما هیچ کدام رای نداریم!

دوشنبه ۲۷ شهريور ۱۳۹۱ ساعت ۱۵:۲۹
کد مطلب: 245137
باهنر در خصوص احتمال نامزدی اكبر هاشمی رفسنجانی گفته است: من فكر می‌كنم مصلحت نیست كه آقای هاشمی وارد میدان شود. ایشان جایگاه ویژه خودشان را داشته و باید جایگاه خود را حفظ كنند. نیروها هم زیاد هستند كه دارند فعالیت می‌كنند. ما در این دوره كمبود كاندیدا نداریم بلكه اضافی هم داریم. می‌شود مدیریت و حمایت كرد تا انتخابات خوبی داشته باشیم.
به گزارش جهان به نقل از نیمروز، محمدرضا باهنر نائب رئیس مجلس شورای اسلامی و دبیركل جامعه اسلامی مهندسین در نشستی كه با حضور برخی از اصولگرایان برگزار شده تحلیل جالبی از انتخابات ریاست جمهوری یازدهم ارائه كرده است.
 
وی در پاسخ به سوالی در خصوص گزینه مطلوب اصولگرایان در انتخابات ریاست جمهوری یازدهم علی اكبر ناطق نوری را بهترین گزینه معرفی كرده است. وی با بیان اینكه علی اكبر ناطق نوری، علی لاریجانی و خودم را برای ریاست جمهوری لایق می دانم افزوده است: با این وجود هر سه نفر ما رای نداریم.
 
وی همچنین با تاكید بر اینكه احمدی ن‍ژاد به دنبال دو قطبی كردن فضا در انتخابات ریاست جمهوری خواهد بود تاكید كرده به احتمال زیاد نامزد پیشنهادی احمدی نژاد و یك اطلاح طلب به مرحله دوم انتخابات راه پیدا می كنند.
 
باهنر همچنین در این نشست با بیان اینكه ما رای كافی را نداریم، افزوده است: معتقدم غلامعلی حداد عادل شرایط لازم را برای ریاست جمهوری ندارد و كامران باقری لنكرانی هم رای نخواهد آورد.
 
نائب رئیس مجلس شورای اسلامی در اظهار نظر جالبی در خصوص علی اكبر ولایتی هم گفته است دكتر ولایتی مدیر بسیار خوبی است اما به درد ریاست جمهوری نمی خورد. باهنر در عین حال در این جلسه بر ضرورت ائتلاف اصولگرایان بر یك نامزد تاكید كرده است.
 
باهنر همچنین در خصوص احتمال نامزدی اكبر هاشمی رفسنجانی گفته است:  من فكر می‌كنم مصلحت نیست كه آقای هاشمی وارد میدان شود. ایشان جایگاه ویژه خودشان را داشته و باید جایگاه خود را حفظ كنند. نیروها هم زیاد هستند كه دارند فعالیت می‌كنند. ما در این دوره كمبود كاندیدا نداریم بلكه اضافی هم داریم. می‌شود مدیریت و حمایت كرد تا انتخابات خوبی داشته باشیم.
 
اظهار نظرها در خصوص نامزدی ناطق نوری در حالی است كه خبرگزاری فارس روز یكشنبه 27 مرداد ماه به نقل از رئیس دفتر ناطق نوری گزارش داد كه وی نامزد انتخابات ریاست جمهوری نخواهد شد. با این وجود ساعاتی بعد سایت خبری سفیر به نقل از رئیس دفتر حجت الاسلام علی اكبر ناطق نوری اعلام كرد كه مصاحبه ای با خبرگزاری فارس نداشته است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


ناطق نوری، لاریجانی و خودم لایق ریاست جمهوری ...........
Iran, Islamic Republic of
حرف هائی که زده میشه تنها این جمله آقای احمدی نژاد رو اثبات می کنه که آقایان پشت درب های بسته می نشینند و برای مردم تعیین تکلیف می کنند. ایشان اگه برای ریاست جمهوری خود را لایق می دانند چرا با نیت خالص وارد نمی شوند تا خداوند دلها را به سمت ایشان متمایل کند. پس معلومه که کارها برای .....وگرنه صحبت از رای داشتن و یا نداشتن بی معناست.
Iran, Islamic Republic of
با تحلیل مهندس باهنر موافقم. نتیجه اش را در انتخابات خواهید دید
Iran, Islamic Republic of
یاد شوخی آقای .... افتادم که در مراسم های عروسی می گفت عروس و داماد از خدا فرزندان خوب بخواهید مثل شیخ انصاری ، مثل علامه حلی ، مثل علامه مجلسی ، مثل من ...
United States
آقای باهنر میدانید چرا رای ندارید ؟؟چون از زمان عقبید مثلا میگویید هاشمی جایگاه خاص خودش را دارد و باید جایگاهش محفوظ بماند .آدم فکر میکند آقای باهنر از بیست سال پیش به کما رفته بوده و تازه از کما خارج شده است .!!!
خوشتر آن باشد که سر دلبران
گفته آید در حدیث دیگران.
اعتماد به نفسی که باهنر تو تحلیل سیاسی داره چرچیل نداشت!
76 از ناطق حمایت کردید خاتمی رای آورد!
84 از لاریجانی حمایت کردید از اخر دوم شد!
88 گفتید که به رضایی رای دادید!
اخرشی!
جونم اعتماد به نفس
Netherlands
در عنوان این خبر تنها پنجاه در صد ""اما هیچ کدام رای نداریم"" صحیح است.
یا علی
حسین نیکنام
یه دردمند
Iran, Islamic Republic of
...