يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 28 Apr 2024
 
۰

باهنر: من و لاریجانی عضو فراکسیون رهروان نیستیم/ لاریجانی: با افتخار عضو هستم

يکشنبه ۱۵ مرداد ۱۳۹۱ ساعت ۲۰:۰۴
کد مطلب: 237965
در حالی که محمدرضا باهنر اعلام کرده که وی و علی لاریجانی عضو فراکسیون رهروان ولایت نیستند، رییس ممجلس تصریح کرد که به عضویتش در این فراکسیون افتخار می کند.
به گزارش جهان به نقل از مهر، دبیر کل جامعه اسلامی مهندسین با اعلام اینکه من و لاریجانی فرم عضویت فراکسیون رهروان ولایت را پر نکردیم، گفت: کارگروهی برای تدوین سیاست های راهبردی جبهه پیروان خط امام و رهبری برای انتخابات تشکیل شده است.

محمد رضا باهنر در نشست خبری امروز عصر خود که در دفتر دائمی جامعه اسلامی مهندسین برگزار شد در پاسخ به سئوال خبرنگار مهر مبنی بر اینکه کاظم جلالی رئیس فراکسیون رهروان امروز در راهروی بهارستان به خبرنگاران گفته که باهنر و لاریجانی عضو این فراکسیون هستند اظهار داشت: من و لاریجانی فرم عضویت فراکسیون رهروان را پر نکرده ایم بنابراین عضو فراکسیون رهروان ولایت نیستیم.

وی افزود: اما قاعدتا از لحاظ دوری و نزدیکی به فراکسیونهای مجلس از لحاظ  دیدگاه سیاسی به فراکسیون رهروان ولایت نزدیکتر هستیم.

وی همچنین در پاسخ به دیگر سئوال خبرنگار مهر مبنی بر اینکه آیا جبهه پیروان به صورت مستقل کاندیدای انتخاباتی خواهد داشت گفت: جبهه پیروان تا به حال روی مصداق های کاندیداهای انتخاباتی وارد نشده است و افرادی که تاکنون نامشان در رسانه ها مطرح هستند به صورت انفرادی وارد میدان شده اند.

باهنر افزود:  البته ممکن است جبهه پیروان از میان کاندیداهایی که تا به امروز مطرح شده اند یکی را برگزیند اما هنوز وارد انتخاب مصادیق نشده ایم.

دبیر کل جامعه اسلامی مهندسین از تشکیل گروهی برای تدوین سیاست راهبردی جبهه پیروان برای انتخابات 92 خبر داد و گفت: یک نشست برای تدوین سیاست راهبردی این جبهه در انتخابات تشکیل شده است که بعد از تدوین سیاست های انتخاباتی این سیاست ها را برای تصویب نهایی در جلسه شورا مطرح خواهند کرد.

*لاریجانی: افتخار می کنم که عضو فراکسیون رهروان ولایت هستم

رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به سخنان اخیر باهنر در خصوص عضو نبودن خودش و علی لاریجانی در فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت گفت: من افتخار می کنم که عضو فراکسیون رهروان ولایت هستم.

 علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی عصر امروز در جلسه مجمع عمومی فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت به تشریح مسائل منطقه ای، بین المللی و داخلی پرداخت و با اشاره به مسائل سوریه، هسته ای و مسائل اقتصادی داخلی گفت: مجلس شورای اسلامی و دولت باید با اتحاد به مسائل اصلی کشور بپردازند و نگذاریم دشمنان از برخی نارسایی ها سوء استفاده نمایند.

وی در این جلسه با اشاره به سخنان اخیر باهنر گفت: من افتخار می کنم که عضو فراکسیون رهروان ولایت هستم.

رئیس مجلس شورای اسلامی افزود: باید از ظرفیت فراکسیون ها در اداره مجلس استفاده کرد و همچنین در توزیع مسئولیت ها به ظرفیت آحاد نمایندگان توجه کرد.

گفتنی است مجمع عمومی فراکسیون رهروان ولایت عصر یکشنبه در تالار شهید مدرس ساختمان مشروطه برگزار شد. در این جلسه بیش از 180 نفر از نمایندگان عضو این فراکسیون حضور داشتند.

در این جلسه کاظم جلالی گزارشی از اقدامات فراکسیون، هیئت رئیسه و شورای مرکزی ارائه کرد و اعضا نیز نقطه نظرات خود را مطرح کردند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *