دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 May 2024
 
۰
۱

به درک که از من خوشتان نمی‌آید‌! +تصویر

يکشنبه ۶ اسفند ۱۳۹۱ ساعت ۰۷:۳۵
کد مطلب: 273693
افشای منابع مالی و حامیان سیاسی تلویزیون تازه تأسیس ضد انقلاب ها که نوری زاده مدیریت آن را بر عهده دارد سوژه جدید تسویه حسابهای اپوزیسیون بر ضد یکدیگر شده است.
به گزارش جهان به نقل از باشگاه خبرنگاران، با اعلام موجودیت تلویزیون "ایران فردا" که با حضور برخی از مجریان اخراجی صدای امریکا از جمله "جمشید چالنگی" اجرا می شود،  گمانه های بسیاری در مورد منابع مالی این شبکه که دفتر آن در لندن قرار دارد بر سر زبان ها افتاد.
 
هفته گذشته سایت ضد انقلابی "ایران گلوبال" خبر دادند  که "علیرضا نوری زاده" اقرار کرده  تمامی پول و امکانات تاسیس تلویزیون ایران فردا را ولیعهد سعودی متقبل شده است.
 
علیرضا نوری زاده مهره مرتبط سرویس های اطلاعاتی بیگانه در یکی از برنامه های شبانگاهی ویدئویی اش با تشکر بسیار از برادر عزیزش ولیعهد سعودی(!) اقرار کرده بود که تمامی پول و امکانات تاسیس تلویزیون موسوم به "ایران فردا" را وی متقبل شده است. نوری زاده اما توضیح نداده است که اگر پول و هزینهٔ تاسیس تلویزیون را ولیعهد عربستان پرداخت کرده چرا نام آن را به جای "عربستان فردا” ،”ایران فردا”گذاشته است!
 
نوری زاده که از تسویه حساب دیگر جریانهای اپوزیسیون و تبعات ناشی از آن که گریبانش را خواهد گرفت  بسیار نگران شده است در ویدیوی جدیدی که روز گذشته بر روی یوتیوب انتشار داده  از وضعیت افشاگری های دوستانش در تلویزیون کانال یک نسبت به  تلویزیون ایران ( عربستان) فردا ابراز ناراحتی کرده است.
 
نوری زاده خطاب به مخاطبان می گوید : به من بسیار برخورده این بی حرمتی نباید بی پاسخ بماند من برخورد با این قضیه را به خود شهرام همایون و داریوش باقری ( مدیران شبکه کانال یک ) که می دانند حال من بد است واگذار می کنم.



 
وی در حالی که صدایش از شدت عصبانیت گرفته بود اینگونه ادامه می دهد :" حق من هست که از حیثیت و حرمت خودم دفاع کنم انتظار دارم که تا روزی که در این خانه هستم حرمت من حفظ بشود . تلویزیونی که علیرضا نوری زاده در آن باشد تلویزیونی است که هیچ شبهه ای در مورد آن وجود ندارد ، دوستان من دشمن هیچ کس نیستم. به فعالیت های شما حسادت نمی کنم و شما هم نباید به من حسادت کنید !
من عقده دوربین ندارم ، دیروز بر روی 9 تا تلویزیون عربی وانگلیسی بوده ام . من با سلطنت طلبها و چپ ها و غیره دشمن نیستم من فقط با جمهوری اسلامی دشمن هستم . اگر از من خوشتان نمی آید نیاید ! خوش آمدنتان چه تاجی بر سر من زده که خوش نیامدنتان بزند !"
 
پیش از این، "شهرام همایون" مدیر و مجری تلویزیون "کانال یک" ضمن انتقاد از تلویزیون "ایران فردا" خواستار شفاف سازی این شبکه در خصوص منابع مالی آن شده بود. 
 
 
 
اما سایت ضد انقلابی خودنویس  خبری را منتشر کرد که در آن به ارتباط ویژه و پنهانی تشکل اپوزیسیون تحت عنوان " اتحاد برای دموکراسی " با تلویزیون "ایران فردا" اشاره شده بود.
افشای این ارتباط پشت صحنه که باعث رمز گشایی اهداف پنهان این تلویزیون می شد باعث شد  فریدون احمدی یکی از ضد انقلابهای فعال و یکی از دست اندرکاران پروژه سوخته شده سرویس های اطلاعاتی بیگانه تحت عنوان«اتحاد برای دموکراسی» در نامه‌ای به خودنویس، این مسأله را تکذیب کند.
 
 احمدی در نامه ای به مدیریت تارنمای ضد انقلابی خودنویس نوشت : " گردانندگان محترم رسانه خودنویس، در خبر مربوط به آغاز به کار تلویزیون  ایران فردا  نوشته‌اید:  گفته می‌شود شبکه  ایران فردا بازوی رسانه‌ای گروهی است که کنفرانس‌های استکهلم، بروکسل و پراگ را برگزار کرده است.
 
احمدی ضمن اعلام برائت از همکاری تشکلش با این تلویزیون ادامه داد :" ما ارتباط این رسانه را  با «اتحاد برای دموکراسی» که کنفرانس های فوق را برگزار کرده است تکذیب می کنیم و از شما می خواهیم   از اشاعه مطالب در این خصوص خودداری کنید. "
 
گفتنی است اظهارات به ظاهر اتحاد گرایانه علی رضا نوری زاده مدیر تلویزیون ایران فردا  در حالی بیان می شود که به تازگی تصویری در فضای رسانه ای اپوزیسیون منتشر شده که وی را در حال سخنرانی در گردهمایی تجزیه طلبان در لندن نشان می دهد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


جهان نیوز ، حالا تو چرا داغ کردی ناقلا؟؟؟؟؟!!!!!!!!