دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 May 2024
 
۰

شعرخوانی نوری زاده در فراق منتظری

يکشنبه ۱۸ تير ۱۳۹۱ ساعت ۱۶:۳۷
کد مطلب: 232680
چهره شناخته شده اپوزیسیون و از مجریان تلویزیون سلطنت طلب "کانال یک" جمعه 16 تیر با تکریم و تمجید از آیت الله حسین علی منتظری قصیده ای که خود در وصف وی سروده بود خواند.
به گزارش جهان به نقل از جام، "علیرضا نوری زاده"  که  در سیاه نمایی علیه جمهوری اسلامی ایران و فحاشی، هتاکی و دروغ پردازی علیه مسئولان نظام، گوی سبقت را از دیگران ربوده است، درباره سروده خود چنین گفت: «من این شعر را برای مرحوم آقای منتظری گفته ام. دوستانی به من اعتراض می‌کنند که تو هنوز آخوندها را رها نکرده ای؟ این مطلب را برای جواب دادن به همین سؤال گفتم. تأثیری که منتظری در شکستن کمر ولایت فقیه که خودش ساخته بود داشت[!]، هیچ کدام از آقایان نداشتند. او برای روشن کردن مردم، از تمام فعالان و تلاشگران سیاسی بیشتر زحمت کشید و اگر کسی یک جو معرفت داشته باشد به این مطلب اعتراف خواهد کرد.»
 
این ضد انقلاب در شعر خود با تعریف و تمجید از آیت الله منتظری، سخن از جایگاه عظیم وی در میان دشمنان انقلاب و اسلام کرده و گفته است:
 
رفتی نه از نگاه و دل ما جایی که ماندگاری تو
جایی که با جلوه مقاومتت ثبت می‌شود
 
 در حالی نوری زاده در تعریف و تمجید از آیت الله منتظری، به قصیده ای سرایی روی آورده است که حضرت امام خمینی (ره) فرموده اند"هرگاه دیدید رادیوهای بیگانه از شما تعریف و تمجید می‌کنند بدانید مسیر را اشتباه رفته‌اید".
 
نکته مهم در مورد آیت الله منتظری این است که وی و سران فتنه به ویژه در جریان فتنه آمریکایی صهیونیستی 88 بر خلاف منش و روش امام با این رسانه‌های بیگانه هم صدا شدند و این رسانه‌ها نیز اقدام به حمایت  از آنها کردند و منافقین و سلطنت طلبان نامه فدایت شوم برای آن‌ها نوشتند، آیا منافقین و سلطنت طلب‌ها طرفدار خط امام شده‌اند و یا این افراد از خط امام خارج شده‌اند که مورد ستایش دشمنان اسلام قرار گرفتند.

در خط امام و در راه امام امکان ندارد که اشتراکی با دشمنان اسلام و استکبار جهانی و صهیونیسم بین‌المللی باشد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *