شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 11 May 2024
 
۰

داوران منتظر گرفتن درجه‌ توسط فیلا باشند

چهارشنبه ۲۰ دی ۱۳۹۱ ساعت ۱۲:۱۱
کد مطلب: 265366
سرمربی تیم کشتی آزاد پرسپولیس جویبار گفت: تمام اروپا در تعطیلات سال نو میلادی به سر می‌برند؛ آقایان چطور یک روزه فیلم مسابقه فینال را به فیلا فرستادند و یک روزه هم تأییدیه آن را گرفتند.
به گزارش جهان، غلامرضا محمدی در گفت‌وگو با فارس، با ابراز تعجب از چگونگی تأیید رأی داوران فدراسیون کشتی توسط فیلا گفت: چه زمانی فیلم را فرستادند و چه زمانی جواب گرفتند؟ طالبی خودش دادگاه تشکیل می‌دهد و خودش هم رأی صادر می‌کند.
 
وی ادامه داد: الان تمام اروپا در تعطیلات سال نو میلادی به سر می‌برند؛ آقایان چطور یک روزه فیلم را فرستادند و یک روزه هم تأییدیه آن را گرفتند! مگر چنین چیزی ممکن است؟ مگر مارتینتی بیکار نشسته است تا به سوالات آقایان پاسخ دهد؟
 
محمدی تصریح کرد: اشتباهات فاحش داوری تنها محدود به فینال لیگ نمی‌شد و از ابتدای لیگ هم این موضوعات وجود داشت. حالا دیگر ما هم مدعی و پیگیر کار از طریق باشگاه هستیم، اگر هم شده به صورت حضوری به مقر فیلا در سوئیس برویم به خاطر خدمت به کشتی ایران پیگیر آن خواهیم بود و این کار را انجام خواهیم داد.
 
وی ادامه داد: فیلم‌ها را جمع‌آوری کرده‌ایم؛ باشگاه پرسپولیس بعد از تعطیلات سال نو میلادی پیگیر موضوع خواهد بود و پاسخ مکتوب فیلا را خواهد گرفت. هر چند که تا چند وقت دیگر مارتینتی و مسئولان فیلا برای جام جهانی به ایران خواهند آمد و کار ما را راحت‌تر می‌کند تا مکتوب جوابمان را بگیریم.
 
سرمربی تیم کشتی آزاد پرسپولیس جویبار افزود: به هر حال طالبی رئیس کمیته داوران فدراسیون کشتی است و می‌خواهد اشتباهات زیرمجموعه خودش را توجیه کند. با این اتفاقات داوران ما باید منتظر باشند درجه‌هایشان توسط فیلا گرفته شود.
 
محمدی تصریح کرد: به عنوان عضو کوچکی از خانواده بزرگ ورزش این شهامت را داشتم به خاطر اشتباهاتی که مرتکب شدم در رسانه ملی از تمام مردم عذرخواهی کنم؛ چون هر چه دارم از لطف خدا و محبت مردم است، اما آقایان شهامت ندارند حتی اشتباهات خودشان را قبول کنند.
 
سرمربی پرسپولیس در مورد عدم حضورش در جلسه کمیته انضباطی گفت: در تمرینات تیم ملی حضور داشتم و بی خبر بودم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *