شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 4 May 2024
 
۰
۱۳

موساد: با بسیاری از کشورهای عربی ارتباط داریم

دوشنبه ۱۰ تير ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۰۵
کد مطلب: 692479
رئیس سازمان موساد با متهم کردن ایران به دست داشتن در حمله به نفتکش‌ها و فرودگاه‌های عربستان سعودی، گفت، با بسیاری از کشورهای عربی علیه ایران همکاری می‌کنند.
موساد: با بسیاری از کشورهای عربی ارتباط داریم
به گزارش جهان نيوز به نقل از فارس، «یوسی کوهن» رئیس سازمان جاسوسی رژیم صهیونیستی «موساد» امروز (دوشنبه) در اظهار نظری کم‌سابقه، اذعان کرد که تل‌آویو نه تنها با مصر و اردن بلکه با بسیاری از کشورهای عربی رابطه دارد.

کوهن طی سخنرانی در همایش امنیتی «هرتزلیا» با ادعای اینکه موساد مسئولیت برگزاری سفر «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیوینستی به عمان را برعهده داشت، توضیح داد: «وزارت خارجه اسرائیل در نشست‌های بعدی در عمان (حول موضوعات منطقه‌ای) نماینده خواهد داشت».

وی در ادامه اتهام‌زنی غربی‌ها به ایران درباره برخی حوادث اخیر در منطقه غرب آسیا، مدعی شد: «فقط یک بازیگر در پس حملات اخیر به نفتکش‌ها، فرودگاه‌های عربستان سعودی و ساختمان‌های آمریکا در عراق است. با استناد به منابع بالادستی می‌گویم که آن بازیگر ایران است.

به نوشته روزنامه «جروزالم‌پست» رئیس موساد با منحصر به‌فرد دانستن روابط رژیم صهیونیستی با آمریکا و روسیه، گفت: «روابط با کشورهای عربی میانه‌رو نیز منحصر به فرد بوده که شدیدا و عمیقا با اسرائیل علیه ایران همکاری می‌کنند. این می‌توانند منجر به صلح منطقه‌ای شود».

کوهن با اتهام زنی بی‌دلیل و مدرک علیه ایران درخصوص تلاش برای ترور «رودی جولیانی» وکیل رئیس‌جمهور آمریکا حین سفر سال گذشته به فرانسه، ادعا کرد: «ایران هنوز هم تلاش می‌کند عملیات‌های تروریستی در هلند، آلمان، ترکیه و فرانسه انجام دهد... ایران سیصد رزمنده را در سوریه و عراق آموزش داده تا اهدافش در آفریقای مرکزی را پیش ببرند».

وی با بد توصیف کردن توافق هسته‌ایران با گروه 5+1 مدعی شد: «ادعای ایرانی‌ها درباره غنی‌سازی اورانیوم برای مصارف پزشکی یا انرژی کاملا دروغ است... هیچ توافقی ایران را از رسیدن به سلاح اتمی باز نمی‌دارد. (ایران) در حال نقض توافق کنونی نیز هست. فقط یک عزم جدی برای متوقف کردن حرکت ایران به سمت سلاح اتمی می‌تواند آنها را از هدف خود بازدارد».

رئیس موساد در ادامه ادعاها و اتهام‌زنی‌های بی‌اساس خود علیه ایران، اضافه کرد: «ایران شدیدا به دنبال توسعه موشک‌های بالستیک است. این نشانه یک همسایه قابل اعتماد نیست. توافق هسته‌ای یک تاریخ انقضا دارد که به ایران اجازه می‌دهد سلاح اتمی بسازد. ایران سالانه چندین میلیون دلار به حزب‌الله و حماس کمک می‌کند. ایران بزرگترین حامی تروریسم در منطقه است».

کوهن با اذعان به اینکه عوامل موساد در حال مبارزه با ایران در سوریه هستند، به اقدامات محرمانه پیش از حملات هوایی جنگنده‌های صهیونیستی به سوریه اشاره و ادعا کرد: «ایران تلاش می‌کند تا موشک‌های پیشرفته نقطه زن را برای حمله به اسرائیل، به سوریه و حزب‌الله برساند».

وی با اشاره به عملیات ادعایی ربودن اسناد مربوط به برنامه هسته‌ای ایران توسط جاسوسان موساد، اظهار داشت: «فردا دو زن و چهار مردی که در این عملیات شرکت داشتند توسط رئیس اسرائیل تقدیر می‌شوند... عاملان موساد اثبات کردند که ایران تلاش داشت بمب اتم بسازد. آن عملیات (ربودن اسناد)، یک عملیات موفق بود».

رئیس موساد با اشاره به عملیات ادعایی ربودن اسناد مربوط به برنامه هسته‌ای ایران توسط جاسوسان موساد، اظهار داشت: «فردا دو زن و چهار مردی که در این عملیات شرکت داشتند توسط رئیس اسرائیل تقدیر می‌شوند... عاملان موساد اثبات کردند که ایران تلاش داشت بمب اتم بسازد... عملیات ماه نگاه جهانیان به ایران و تقابل اتمی را عوض کرد... آن عملیات، یک عملیات موفق بود».
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


بابائی
Iran, Islamic Republic of
حمله به نفتکش ها کار رژیم جعلی ضهسونیستی بود
که رژیم صهیونیستی درحمله به نفتکش ها ژاپنی درخلیج عمان دست داشته است.
Iran, Islamic Republic of
اسرائیل باید از بین برود.

مردم مظلوم یمن امروز در حال قتل عام هستند و تحت بدترین شرایط زندگی میکنند. آنها زیر بمباران عوامل آمریکا، انگلیس، فرانسه و عوامل منطقهای آنها و سایر جنایتکاران هستند و آنها چون خودشان اهل جنگ نیستند دهها گروه جنایتکار را استخدام کردند و به جان ملت مظلوم یمن ریختند.
Iran, Islamic Republic of
رژیم صهیونیستی ازسال 2015 تاکنون شریک جرم جنایات و حشیانه، وحشی گری وغیرانسانی ائتلاف متجاوز سعودی درجنگ یمن است.
نیروهای تروریست اسرائیلی به همراه ائتلاف متجاوز سعودی به علت جنایات جنگی و جنایت علیه بشریت درجنگ یمن باید دادگاه لاهه محاکمه شوند.
Iran, Islamic Republic of
اسرائیل باید ازبلندی های جولان اشغالی خارج شود
که اسرائیل سرانجام باید ازجولان اشغالی خارج شود.
اسرائیل هرچه سریعتر از جولان اشغالی خارج شود برای مردم آن بهترخواهد بود.
Iran, Islamic Republic of
رزمنده ایرانی، خواستار خروج اسرائیل از فلسطین اشغالی شد
سرزمینی های اشغالی متعلق به مردم مظلوم، بی دفاع و بی گناه فلسطین است و ازاسرائیل می خواهیم ازفلسطین اشغالی خارج شود.
عربستان سعودی، امارات و بحرین ثابت کردند که ضد علیه دین اسلام، قرآن، مظلومان، مسلمانان و بشریت هستند.
Iran, Islamic Republic of
خروج رژیم کودک کش صهیونیستی از فلسطین اشغالی اولویت کاری ماست
خروج رژیم کودک کش صهیونیستی ازبلندی های جولان اشغالی اولویت کاری ماست.
Iran, Islamic Republic of
همکاری عربستان سعودی جنایتکار شماره یک با رژیم جعلی صهیونیستی اهانت، توهین و خیانت به کشورهای اسلامی است.
همکاری امارات جنایتکار شماره یک با رژیم جعلی صهیونیستی اهانت، توهین و خیانت به کشورهای اسلامی است.
همکاری بخرین جنایتکار شماره یک با رژیم جعلی صهیونیستی اهانت، توهین و خیانت به کشورهای اسلامی است.
Iran, Islamic Republic of
مسلمانان آمریکا را بزرگترین دشمن خود می دانند.
مسلمانان رژیم صهیونیستی را بزرگترین دشمن خود می دانند.
مسلمانان عربستان سعودی را بزرگترین دشمن خود می دانند.
مسلمانان امارات را بزرگترین دشمن خود می دانند.
مسلمانان بحرین را بزرگترین دشمن خود می دانند.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
نیروهای تروریست آمریکایی به درخواست نتانیاهو به سوریه اعزام شدند
Iran, Islamic Republic of
سوریه باید پاسخ دندان شکنی به اسرائیل بدهد
Iran, Islamic Republic of
کشورهایی ارسال 2011 تاکنون که پل نابودی اسد هستند، سلاح وافراد تروریست ازکجا وارد سوریه می شوند؟ یک از طریق مرزهای ترکیه، دو ازطریق مرزهای اسرائیل و سه ازطریق مرزهای اردن به سرکردگی آمریکا با کمک مالی عربستان سعودی، امارات و بحرین درسایه سکوت سازمان های بین المللی!
Iran, Islamic Republic of
جزئیات تجاوز نظامی جدید رژیم صهیونیستی به خاک سوریه به خاطر ناتوانی ارتش سوریه و دولت سوریه بوده است
موشک جواب موشک!
Iran, Islamic Republic of
هیچ کس مانند نتانیاهو ازداعش حمایت نکرد