شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 18 May 2024
 
۰
۲

میانجیگری نوازشریف میان ایران و عربستان

چهارشنبه ۳۰ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۲۹
کد مطلب: 468791
« نواز شریف» نخست وزیر پاکستان گفت: عربستان سعودی با ایران هیچ گونه دشمنی ندارد و خواهان برقراری روابط دوستانه با ایران است.
به گزارش جهان، مهر به نقل از روزنامه « پاکستان» خبر داد، «نواز شریف » نخست وزیر پاکستان گفت: عربستان سعودی گفته است که با ایران هیچ گونه دشمنی ندارد و خواهان برقراری روابط دوستانه با این کشور است. در مقابل مقامات ایران نیز خواستار پایان دادن به تنش موجود هستند.

وی در دامه افزود: ایران و عربستان سعودی همدیگر را دشمن نمی دانند. وقتی دشمنی وجود ندارد تنش موجود به آسانی حل خواهد شد. ایران و عربستان سعودی برادران ما هستند. نتایج سفر به این دو کشور مثبت و سازنده بود.

وی در ادامه تصریح کرد: ایران برای پایان دادن به تنش موجود خواهان تعیین نماینده ویژه برای انجام گفتگو است. عربستان سعودی و پاکستان نیز نمایندگان ویژه خود را برای گفتگو معرفی خواهند کرد. دو کشور نگرانیهایی دارند که برای دور کردن این نگرانیها اسلام آباد آماده قبول میزبانی مذاکرات بین نمایندگان دو کشور است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


کاشکی عقلش رسیده باشه با خودش دو سه جفت زانوبند ببره یه وقت هنگام زانو زدن جلو شیوخ زانواش آسیب نبینه!
مریم
ما با رژیم حاجی کش ، متجاوز به عنف ، بچه کش ، شیعه کش آل سقوط رابطه نخواییم باید بریم کیو ببینیم؟ حرفمونو به کدوم مسئول دولتی بزنیم ؟ پاکستان اگه برقراری صلح و دوستی بلده بره از جان شیعیان خودش مراقبت کنه که هر روز زیر نظر دولتشون ترور و تیکه تیکه میشن