چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 8 May 2024
 
۱
۱۴

اسلام‌ ستیز هلندی مسلمان شد +عکس و جزئیات

سه شنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۱۰
کد مطلب: 670555
یکی از سیاستمداران اسلام‌ستیز هلندی در پی نگارش کتابی درباره اسلام، تغییر مذهب داد و به اسلام مشرف شد.
به گزارش جهان نيوز، «یورام فان‌کلافرن» سیاستمدار هلندی که پیشتر از راست‌گرایان افراطی و نزدیکان «خیرت ویلدرز» سیاستمدار اسلام‌ستیز هلندی بود، دیروز دوشنبه اعلام کرد که مسلمان شده است.

رسانه‌های محلی هلند نوشتند که نگارش یک کتاب باعث شد که دیدگاه این سیاستمدار ۳۹ ساله درباره اسلام تغییر کند و وی اواخر اکتبر به اسلام تغییر مذهب دهد.

وی در این مورد به رادیو هلند گفت که در جریان نگارش کتاب به مواردی برخورد کرده است که دیدگاه آن زمان او در مورد اسلام را زیر سوال برده است.


فان کلافرن در فاصله سالهای ۲۰۱۰ تا ۲۰۱۴، نماینده پارلمان هلند و عضو حزب راست‌گرای افراطی آزادی (PVV) بود اما پس از برخی سخنانی نژادپرستانه، از این حزب خارج شد و حزبی برای خود را ایجاد کرد اما نتوانست در انتخابات سال  ۲۰۱۷ در پارلمان کرسی به دست آورد و به همین دلیل از سیاست کناره‌گیری کرد.

پیش از فان کلافرن، «آرنود فان دورن» یکی دیگر از اعضای پیشین حزب آزادی هم مسلمان شده بود.فان‌دورن با انتشار پیامی در شبکه اجتماعی توئیتر از این اقدام فان کلافرن استقبال کرد که نوشت که هرگز تصور نمی‌کرده است که این تعداد از افراد از حزب آزادی به اسلام گرایش پیدا کنند.

منبع: فارس
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
چطوری با اسلام ستیز می کرد؟
دروغ می گفت؟ دزدی می کرد؟ ربا می داد و می گرفت؟ پارتی بازی میکرد؟ گرانفروشی می کرد؟ نرخ دلا را بالا میبرد؟ حق کشی می کرد؟ بیت المال را صرف خودش و خانواده اش می کرد؟
چطوری ستیز می کرد؟
ردادی
Iran, Islamic Republic of
منفی دادم. از نگاه سیاسی به هر مسأله‌ای بدم میاد. گاهی لازمه عینک سیاه سیاست کنار گذاشته بشه تا بفهمید چه اتفاقی در حال رخ دادنه. اینکه هرچی می‌شنویم یاد اختلاس و دلار و... می‌افتیم یعنی یعنی ذهن یا خیلی کوچکه یا خیلی درگیره.
فرانک
United States
....
Iran, Islamic Republic of
اسلام را نشناخته و با حرف این و آن اسلام را زشت جلوه می داد. همانند بسیاری از مدیران و کارکنان کشور ما که کمترین شناختی از اسلام ندارند (اسما مسلمان هستند) ولی در نظام اسلامی مسئولیت دارند و انتظار داریم مطابق قواعد اجتماعیٰ سیاسی، اخلاقی و ... اسلام با مردم و بیت المال و دنیا و دوست و دشمن و ... رفتارکنند. ایا می شود؟
واقع بین
Iran, Islamic Republic of
این کارهایی که شما ذکر کردین همش خلافه و غیر دستور اسلامه
اما تعریف اسلام ستیزی غیر از انجام این کارهاست.
به عنوان مثال بد گفتن از دین و ترساندن مردم از اسلام و انجام کار خلاف و ارتباط دادن اون به مسلمانان نمونه هایی از اسلام ستیزی اند
Netherlands
....
Iran, Islamic Republic of
دقیقا مثل برخی دولتمردان منافق ما با اسلام ستیز می کرد.
United States
معصیت داره اینطور بی محابا برچسب منافق بزنیم ....
Iran, Islamic Republic of
به امثال شما و تفکرات زشت و پلید امثال شما .اصلا با همین نوشتار شما با اسلام ستیز میکرد همانگونه که شما میکنید./ دست از پز روشنفکری بردارید که امثا شما تمام این زشتی ها را در این مملکت رقم زدند
Iran, Islamic Republic of
نه بابا ما خیلی کاره ای نیستیم فقط برای بعضی از چرندیات سایتهای خبری محض
Iran, Islamic Republic of
نه بابا ما کاره ای نیستیم فقط برای بعضی از چرندیات سایتهای خبری یک نظری می نویسیم.
United States
دمش گرم.
خدا قبول کنه.
ولی خیلی هم نمیشه به اسلام آوردن اینا دل بست. اسلام عزیز کم نکشیده از دست مسلمون نماها!
انشاالله که مسلمون واقعی باشه نه مسلمون پلاستیکی!
Iran, Islamic Republic of
نباید حتی این حرف هم گفت. در اسلام اصل بر برائت است.
دیرفهم
Iran, Islamic Republic of
اسلام آوردن یک ضد اسلام هلندی در مقابل انکار واجب اسلامی(مثل حجاب) یک مسئول مسلمان ایرانی!!؟؟ پیدا کنید پرتقال فروشو!