شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۰
۱۹
مسکو:

آمریکا فوراً نیروهای خود را از التنف سوریه خارج کند

پنجشنبه ۱۱ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۲۵
کد مطلب: 669514
وزارت خارجه روسیه ضمن ابراز نگرانی نسبت به اقدامات تروریست‌ها در سوریه علیه غیرنظامیان، از آمریکا خواست نیروهای خود را فوراً از التنف خارج کند.
آمریکا فوراً نیروهای خود را از التنف سوریه خارج کند
به گزارش جهان نيوز به نقل از ایسنا، ماریا زاخارووا، سخنگوی وزارت خارجه روسیه امروز (پنج‌شنبه) در کنفرانسی مطبوعاتی نسبت به ادامه تلاش‌های تروریست‌ها برای ارائه نمایشی ساختگی از حمله شیمیایی علیه غیرنظامیان در سوریه ابراز نگرانی ک و گفت: گروهی از فعالان موسوم به کلاه‌سفیدها، برخی بیمارستان‌ها را به تجهیزات لازم برای ثبت این اقدامات تحریک‌آمیز مجهز کرده‌اند.

زاخارووا اظهار کرد: تروریست‌های گروه تحریر الشام در ادلب هر روزه مناطق همجوار خود را بمباران کرده و نیروهای خود را در نزدیکی خطوط درگیری با ارتش سوریه مستقر می‌کنند.

به گزارش شبکه خبری روسیا الیوم، سخنگوی وزارت خارجه روسیه با اشاره به اینکه روسیه آمریکا را مسئول استمرار بحران انسانی در اردوگاه الرکبان واقع در جنوب سوریه می‌داند، گفت: مسکو خواستار آن است اقداماتی فوری جهت بازگرداندن آوارگان سوری ساکن اردوگاه الرکبان انجام شوند.

او گفت: مسکو از واشنگتن می‌خواهد در اسرع وقت نیروهای خود را از منطقه التنف سوریه خارج کرده و این منطقه را به دمشق تحویل دهد.
در ادامه این مسئول وزارت خارجه روسیه با اشاره به اینکه خطر آغاز یک درگیری نظامی گسترده در ونزوئلا همچنان وجود دارد، تاکید کرد: مسکو آمادگی خود را برای میانجیگری جهت حل بحران ونزوئلا اعلام می‌کند.

زاخارووا همچنین اعلام کرد، مسکو از آمادگی نیکولاس مادورو (رئیس جمهور کنونی ونزوئلا) برای همکاری با میانجی‌گری‌های بین‌المللی استقبال می‌کند.
وی در ادامه گفت: مسکو از جامعه جهانی می‌خواهد پیامدهای تحریم‌های نفتی آمریکا علیه ونزوئلا را ارزیابی کند زیرا تحریم‌ها به منزله مسیری مستقیم به سوی بحرانی محیط زیستی است که می‌تواند خسارات گسترده‌ای را به توسعه کشورهای منطقه وارد کند.

او با تاکید بر اینکه حمایت مسکو از کاراکاس با هدف حفظ کشور ونزوئلا انجام می‌شود، گفت: دخالت‌هایی از خارج برای تشدید اوضاع و شعله ور کردن بحران در این کشور انجام می‌شوند.

زاخارووا با تاکید بر اینکه راه دستیابی به راه‌حلی برای بحران ونزوئلا آغاز یک گفتگوی داخلی جامع است، افزود: آمریکا به اپوزیسیون ونزوئلا اجازه نمی‌دهد گفتگویی را با دولت آغاز کند و این امر مانع از دستیابی به راه‌حلی داخلی برای این بحران می‌شود.
وی در پایان نیز گفت: مسکو از موضعگیری برخی کشورهای آمریکای لاتین در پیروی نکردن از سیاست خصمانه آمریکا در مورد ونزوئلا استقبال می‌کند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


بابائی
Iran, Islamic Republic of
اعتراف رژیم صهیونیستی به مداوای تروریستها+ویدئو
اعتراف سرکردۀ النصره به دریافت کمک از "اسرائیل"
بابائی
Iran, Islamic Republic of
صهیونیستها آخر پدر سوختههای دنیا هستند خودشان داعش را بوجود آورده، مسلح کرده و به جان مردم مسلمان منطقه انداختهاند و هنوز معالجه مجروحان آنها را برعهده دارند از این طرف برای فریب افکار عمومی خود را ضد داعش معرفی میکنند و همراه دیگر همپالگیهایشان در تظاهرات پاریس شرکت میکنند.
حامیان تروریسم مانند آمریکا وهم پیمانانش نماینده مسلمانان نیستند دولت های کشورهای غربی نماینده تمام تروریست ها تکفیری ها هستند


چطورمی توان به رژیم صعیونیستی که لااقل ۲۰۰ کلاهک هسته ای دارد و اجازه داد مدعی جهان عاری از سلاح هسته ای و برنامه هسته ای ایران باشد؟ علاوه بر آنکه سلاحهای کشتار جمعی رژیم صهیونیستی باید تحت نظارت جامعه بینالمللی نابود شود و منطقه خاورمیانه اسلامی عاری از سلاحهای کشتار جمعی اداره شود کلیه قطعنامههای شورای امنیت علیه اسرائیل غاصب باید مو به مو اجرایی شود. در ضمن برای تحقق این امر خطیر پیشنهاد میشود در جهت سلامت نفوس انسانی در جامعه بشری امتیاز حق وتوی جمهوری اسلامی ایران که قطعاً به ندرت از آن استفاده خواهد شد توسط سازمان ملل متحد و افکار عمومی جامعه بشری طی یک همهپرسی جهانی به رسمیت شناخته شود.
تمام سازمان های بین المللی عامل اصلی رنج کودکان فلسطینی هستند.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
باردیگرتاکید می کنم، آمریکا وهم پیمانانش ازگروهک تروریستی منافقین درمنطقه وجهان حمایت می کنند.

باردیگرتاکید می کنم، آمریکا وهم پیمانانش ازگروه های تروریستی درمنطقه وجهان حمایت می کنند.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
کشورهای غربی به سرکردگی آمریکا ازسال 2003 تاکنون فقط روی کاغذ میز سازمان ملل و شورای امنیت سازمان ملل با تروریسم درافغانستان ومنطقه خاورمیانه مبارزه می کنند.
کشورهای غربی به سرکردگی آمریکا همچنان حامی تروریسم هستند.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
کشورهای عربی، کشورهای اروپایی و رژیم صهیونیستی به سرکردگی آمریکا ازسال 2003 تاکنون درتاسیس وحمایت ازتروریست ها درمنطقه خاورمیانه نقش دارد.
درهرجای دنیا جنایتی رخ می دهد دست کشورهای عربی، کشورهای اروپایی، رژیم صهیونیستی و آمریکا درکاراست.
هرجا ظلمی، جنایت، خیانت، دخالت، مداخله، ستم وتجاوزاست رد پای مدعیان حقوق بشر را می تواند دید.
تمام سازمان های بین المللی درجنایت های کشورهای عربی، کشورهای اروپایی، رژیم صهیونیستی و آمریکا شریک جرم است.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
باراک اوباما بی شخصیت رئیس جمهورآمریکا درمدت 6 سال است درسایه سکوت سازمان های مدعی حقوق بشرو نهاد های به اصطلاح بین المللی با همدستی وهماهنگی وهمکاری سران نجس وحشی بی شخصیت عربستان سعودی، رژیم صهیونیستی، قطر، امارات، اردن، ترکیه، تروریسم، تروریست های داعش ودیگرگروه های تروریستی بیش از999 هزارنفرانسان های بی گناه را درسوریه، عراق، لبنان،یمن ومنطقه قتل عام کرده است وهمچنان نیزادامه دارد.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
جنایات حقوق بشرآمریکایی
آمریکایی ها جنایتکار درجهان مدعی دفاع ازحقوق بشر را دارند، درجنایات ضد بشری جهان دست دارند.
مردم دنیا هم ازسال 2001 تاکنون که هر روز شاهد جنایات وحشیانه وحشی گری آمریکا جنایتکاردرعراق، افغانستان، پاکستان، لیبی، سوریه، فلسطین، یمن، منطقه خاورمیانه وجهان هستند ولی مستاسفانه سازمان های بین المللی هیچ کاری از دستشان برنمیآید.
حضورنظامی آمریکا جنایتکارازسال 2001 تاکنون درافغانستان ومنطقه غیرقانونی است.
فاجعه کشتار بی رحمانه بیش 999 هزارنفر ازمردم مظلوم، بی دفاع، بی گناه افغانستان، پاکستان، لیبی، عراق، سوریه، یمن ومنطقه ازسال 2001 تاکنون توسط نیروهای آمریکایی درسایه سکوت سازمان های بین المللی شرم آوراست.
ومجامع حقوق بشری ازسال 2001 تاکنون خفه خون گرفتند، کاری نمی کنند وسکوت کرده اند؟
و این درحالی است که سازمان های مدعی حقوق بشر و سازمان های بین المللی ازسال 2001 تاکنون هیچ اعتراضی به این جنایات وحشیانه وحشی گری نیروهای آمریکایی نمی کنند، خفه خون گرفتند، کاری نمی کنند وسکوت اختیارکرده اند؟
بابائی
Iran, Islamic Republic of
اگر مسئولان دستگاه دیپلماسی ما از درایت و شم سیاسی برخوردار بودند، یکی از شروط تجارت با فرانسه را اخراج سازمان مخوف منافقین کوردل که دستش تا مرفق به خون هزاران شهید آلوده است قرار می‌دادند؟!
بابائی
Iran, Islamic Republic of
غربی ها چگونه می خواهد با دوستانشان بجنگند؟
کشورهای غربی که ازتروریست های حمایت می کنند و دوست آنها هستند، چگونه ادعای مبارزه با آنها را دارند؟
غربی ها چگونه می خواهد با دوستانشان بجنگند؟
کشورهای غربی که ازتروریست های حمایت می کنند و دوست آنها هستند، چگونه ادعای مبارزه با آنها را دارند؟
کشورهای غربی طوطی وار دروغ های خود را درباره عملیات ارتش سوریه تکرار می کنند.
که غربی ها چگونه می توانند با تروریستها بجنگند در حالی که از آنها به عنوان یک منبع اطلاعاتی استفاده می کنند.
دولت های این کشورهای غربی با تروریست ها ارتباط دارند.
آمریکا جنایتکارازسال 2003 تاکنون با جنگ افغانستان تجارت می کند.
حضورآمریکا جنایتکار درافغانستان و منطقه ازسال 2001 تاکنون هیچ ارتباطی مبارزه با تروریسم، القاعده، طالیان وگروه های تروریستی ندارد.
آمریکا جنایتکارعامل تروریسم دولتی درمنطقه است.
حامی تروریسم دولتی آمریکا است.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
آمریکا و اروپا بهشت گروه های تروریست شده است
بابائی
Iran, Islamic Republic of
وقتی مایک پمپئو نجس وحشی، بی ادب، بی فرهنگ و بی شخصیت وزیر خارجه آمریکا جنایتکار باد دیگر ایران را به ایجاد بی ثباتی درمنطقه متهم کرد و رئیس جمهور و وزیر امور خارجه و سخنگوی وزارت امور خارجه سکوت می کنند آیا باز هم آقایان باید منتقدان خوشبینی به غرب را ترسو و بزدل بنامند؟
واقعا خندهدار است آمریکایی که مرتب در منطقه جنایت میکند و دستان آلودهاش برای همگان آشکار شده تصمیم گرفته باشد با داعشی که خود به وجود آورده مبارزه جدی بکند. سادهاندیشی است آن کس که امروز این ادعای آمریکاییها را بپذیرد. حتی ساکنان دارالمجانین هم از ژست ضدتروریستی اخیر آمریکا خندهشان میگیرد!
اگر سازمان های بین المللی قدرت و توانایی جلوگیری از جنایت آفرینی های آمریکا و اسرائیل وعربستان ومزدورانشان را ندارند بهتر است برای همیشه تعطیل بشوند.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
99 درصد آمریکایی ها جنایتکار، کشورهای اروپایی جنایتکار، عربستان جنایتکار، امارات جنایتکار، بحرین جنایتکار و صهیونیست ها جنایتکار به همراه سازمان های بین المللی جنایتکارعامل جنگ، بی ثباتی و ناامنی درافغانستان، پاکستان، عراق، لیبی، سوریه، لبنان، نوارغزه، فلسطین، یمن و سراسرمنطقه خاورمیانه هستند.

99 درصد آمریکایی ها جنایتکار، کشورهای اروپایی جنایتکار، عربستان جنایتکار، امارات جنایتکار، بحرین جنایتکار و صهیونیست ها جنایتکار به همراه سازمان های بین المللی جنایتکارعامل اصلی جنگ درمنطقه هستند.

99 درصد آمریکایی ها جنایتکار، کشورهای اروپایی جنایتکار، عربستان جنایتکار، امارات جنایتکار، بحرین جنایتکار و صهیونیست ها جنایتکار به همراه سازمان های بین المللی جنایتکارعامل اصلی پیدایش و رشد تروریسم، القاعده، طالبان، داعش و گروه های تروریستی درمنطقه هستند.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
کشورهای اروپایی جنایتکار چشمشان را برموضوع دستگیری مرضیه هاشمی بسته اند.
کشورهای غربی جنایتکار حق ندارند درباره حقوق بشرحرف بزنند.
آمریکا و اروپا صلاحیت درباره حقوق بشر را ندارند.
کشورهای اروپایی جنایتکار چشمشان را برموضوع قتل فاشقجی بسته اند.
کشورهای غربی جنایتکار بزرگترین نقض کننده حقوق بشردرجهان هستند.
کشورهای غربی جنایتکار که ظاهر دم ازدموکراسی می زنند با گسترش ناامنی، قتل وکشتار درکشورهای دیگر بزرگترین نقض کننده حقوق بشردرجهان هستند.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
آمریکا، عامل آوارگی مردم دنیاست
بسیاری ازآوارگان درسراسرجهان، قربانی مداخله جویی های آمریکایی هستند.
سگ گره شمالی با شرفتر ازاین سران آمریکایی ها هستن.
مایک پمپئو تجس و حشی، بی ادب، بی فرهنگ و بی شخصیت وزیر خارجه آمریکا جنایتکار اگر واقعا مدعی حقوق بشریت است چرا دیکتاتورهایی مثل آل خلیفه و آل سعود که مردم این دو کشور را به ستود آورده اند حمایت نمی کند.
عربستان جنایتکار و امارات جنایتکارهمراه با چند کشور جنایتکار دیگر ازششم فروردین سال 94 به سرکردگی آمریکا جنایتکاردرسایه سکوت سازمان های بین المللی خیانتکاردریمن آدم می کشند، مایک پمپئو وزیرخارجه آمریکا جنایتکار دنبال محکوم کردن ایران است.
رفتارمایک پمپئو وزیر خارجه آمریکا جنایتکار دراین زمینه شرم اوراست.
عربستان غیرنظامیان یمنی را با بمب های ساخت آمریکا می کشد.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
با فرانسه جنایتکار روابط ایجاد نخواهیم کرد مگراین که آدم بشود و ازظلم کردن دست بردارد.
فرانسه جنایتکاربه همراه آمریکا جنایتکار ازسال 2015 تاکنون ازتامین کنندگان اصلی تسلیحات عربستان سعودی و امارات درجنگ یمن بوده است.
فرانسه به همراه آمریکا ازسال 2001 تاکنون ازتروریسم برای تغییرحکومت استفاده می کند.
دولت فرانسه بیشترین حمایت را از گروهک تروریستی منافقین کرد.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
دلارهای باد آورده نفتی عربستان سعودی درمدت8 سال است درخدمت تروریست ها وحامیانشان!
باردیگرتاکید می کنم، آمریکا وهم پیمانانش ازتروریسم درمنطقه وجهان حمایت می کنند.
سیاست های نادرست وغلط عربستان سعودی علیه همسایگان خود خصمانه است.
باردیگرتاکید می کنم، آمریکا وهم پیمانانش ازداعش درمنطقه وجهان حمایت می کنند.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
درهرجای دنیا جنایتی رخ می دهد دست آمریکا درکاراست.
درهرجای دنیا جنایتی رخ می دهد دست فرانسه درکاراست.
سکوت دربرابرجنایت ازخود جنایت بدتراست.
سازمان های بین المللی شریک جرم جنایات آمریکا و متحدانش درسراسرجهان هستند.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
تاریخ انتشار: سه شنبه 02 بهمن 1397 - 11:30

کشف انبار سلا‌ح‌های غربی تروریست‌ها در استان داریّای سوریه
سخنگوی نیروهای نظامی روسیه در سوریه، از کشف یک انبار تسلیحاتی شامل انواع سلاح‌های ضدتانک متعلق به گروه‌های مسلح غیرقانونی در استان "داریّا" سوریه خبر داد که اکثراً ساخت کشورهای شرق اروپا، فرانسه و آمریکا هستند.

به نقل از تسنیم، "والری اشکولنیک" سخنگوی نیروهای نظامی روسیه در سوریه اعلام کرد که نظامیان روسی انباری از تسلیحات نظامی در استان "دارَیّا"ی سوریه را کشف کرد‌ه‌اند که شامل انواع سلاح‌های ضدتانک می‌شود که توسط تروریست‌هایی که به‌تازگی خود را تسلیم کرد‌ه‌اند به‌جای مانده است.

وی گفت: «در این انبار تسلیحاتی نظامی قابل مشاهده است که طی چند شبانه‌روز گذشته از گروه‌های مسلح غیرقانونی که پیش از این عملیات تروریستی را در استان‌های جنوبی خاک سوریه، از جمله استان داریا، انجام داده‌اند، گرفته شده است».

این مقام نظامی از جمله سلاح‌های کشف‌شده، از نارنجک ضدتانک دستگاه پرتاب نارنجک، تعدادی سلاح‌های هدایت‌شونده ضدتانک که قادر به هدف قراردادن تأسیساتی در فاصله 4کیلومتری هستند و همچنین نارنجک‌های دست‌ساز نام برد.

به‌گفته وی، علاوه بر این، در انبار مهمات تروریست‌ها، مین‌های122میلی‌متری، سلاح‌های آتش‌زا و خمپاره و سکوهای پرتاب آن و تعدادی سلاح‌های تیراندازی کشف شده است. وی افزود: «تمام تسلیحات موجود در این انبار در آینده نزدیک نابود خواهند شد».

سخنگوی نیروهای نظامی روسیه همچنین درباره منبع جغرافیایی سلاح‌ها و مهمات به‌دست‌آمده در این انبار، یادآور شد که بر اساس نشانه‌های حک‌شده به‌روی نارنجک‌ها، آنها تولید کشورهای عضو سابق پیمان ورشو و همچنین برخی از آنها مین‌های کشف‌شده آمریکایی و فرانسوی هستند.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
آمریکا جنایتکار همراه با چند کشور جنایتکار دیگر به اندازه ۱۰۰ سال درآمد نفتی ما در منطقه برای کمک، حمایت، پشتیبانی ازتروریسم، القاعده، طالبان، گروهگ تروریستی منافقین، گروهک تروریستی جیش الظلم، داعش، جبهه النصره، مخالفان سوری، گروه های تروریستی و تروریست ها درسوریه، لبنان، عراق، افغانستان، پاکستان، لیبی، یمن ومنطقه خاورمیانه هزینه کرد، اما چیزی به دست نیاورد.