پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 9 May 2024
 
۰
۱

آمریکا: تنها 500 نظامی در سوریه مستقر کردیم!

شنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۵۷
کد مطلب: 566377
وزارت جنگ آمریکا اعلام کرد تعداد نیروهای نظامی این کشور مستقر در خاک سوریه به 500 نفر میرسد.
آمریکا: تنها 500 نظامی در سوریه مستقر کردیم!
به گزارش جهان نيوز به نقل از مشرق، وزارت جنگ آمریکا اعلام کرد تعداد نیروهای نظامی این کشور مستقر در خاک سوریه به 500 نفر میرسد. بنابر این گزارش، سرلشگر کنت مکینزی رئیس ستاد مشترک ارتش آمریکا ضمن اعلام خبر فوق همچنین از استقرار 14 هزار نیروی نظامی در افغانستان و 5 هزار و 262 نفر نیز در خاک عراق خبر داد. لازم به ذکر است که دولت سوریه تا کنون با ارسال 7 شکایت نامه رسمی به شورای امنیت سازمان ملل متحد حضور نیروهای نظامی آمریکایی در خاک خود را اشغالگری رسمی، غیر قانونی عنوان و خواستار خروج فوری آنها شده است.

 
لازم به ذکر است که سازمان جاسوسی سیا و وزارت جنگ آمریکا (پنتاگون) با حضور بیش از 1500 نظامی و 8 پایگاه غیرقانونی در خاک سوریه اقدام به ایجاد گروه های شبه نظامی تجزیه طلب چند ملیتی کرد و عرب برای جداسازی استانهای رقه، حسکه و دیرالزور این کشور کرده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
ان‌شاءالله همزمان با نابودی داعش در عراق و سوریه، عملیات نابودی نیروهای متجاوز آمریکایی در عراق و سوریه نیز آغاز خواهد شد تا این وحشی‌های خوک‌صفت فکر نکنند هر جایی که دل‌شان خواست بدون اجازه صاحبان آن کشورها می‌توانند نیرو ببروند و پایگاه تأسیس کنند. آمریکا یک بار ضرب شصت ایران را در سال‌های اشغال عراق خورده است. سردار قاسم سلیمانی عزیزمان تکلیف آمریکا در سوریه و عراق را نیز روشن خواهد ساخت.