چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 8 May 2024
 
۰
۵
سروری:

جبهه مقاومت آمریکا را از منطقه جارو کرد/ افغانستان لقمه راحت الحلقومی برای آمریکایی‌ها نیست

چهارشنبه ۱۱ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۲۷
کد مطلب: 587430
دبیرکل جمعیت رهپویان گفت: آمریکایی‌ها به دنبال انتقال داعش به افغانستان هستند و همه باید در برابر این توطئه هوشیار باشند.
جبهه مقاومت آمریکا را از منطقه جارو کرد/ افغانستان لقمه راحت الحلقومی برای آمریکایی‌ها نیست
گروه سیاست جهان نيوز: پرویز سروری دبیرکل جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی با اشاره به بیانات اخیر مقام معظم رهبری در ابتدای درس خارج از فقه مبنی بر اینکه "همان دست‌هایی که با ایجاد داعش، آن را ابزاری برای ظلم و جنایت علیه مردم در سوریه و عراق قرار داد، امروز پس از شکست در آن مناطق به‌دنبال انتقال داعش به افغانستان هستند و کشتارهای اخیر در واقع آغاز همین نقشه است" اظهار کرد: نظام سلطه موفقیت خود را در آشوب و بر هم ریختگی در منطقه می‌داند این برنامه با مدیریت جبهه مقاومت خنثی شد و آمریکایی‌ها از منطقه جارو شدند.

وی ادامه داد: انتظار داشتیم که آمریکا بعد از شکست‌های اخیرش بیکار ننشیند و توطئه دیگری طراحی کند لذا در بررسی‌های که آنان انجام دادند افغانستان را برای اجرای توطئه خود گزینه مناسبی دیدند.

دبیرکل جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی تصریح کرد: افغانستان در همسایگی‌ ایران، روسیه و پاکستان قرار دارد، وضعیت ژئوپلیتیک افغانستان موجب شده تا آمریکا این کشور را برای پایگاه جدید داعش در نظر بگیرد.

سروری با بیان اینکه آمریکایی برای اینکه بتوانند روند آرامش منطقه را بر هم بزند، می‌خواهد آشوب را از افغانستان آغاز کند، اضافه کرد: آمریکایی‌ها اخیرا در قضیه کردستان عراق، سعد حریری، انتقال پایتخت صهیونیست‌ها به قدس شریف و... شکست‌های فاحشی داشتند.

وی بیان کرد: افغانستان لقمه راحت الحلقومی برای آمریکایی‌ها نیست، اولین مانع آنان گروه تروریستی طالبان است چرا که در مبنا اختلافات جدی میان داعش و طالبان وجود دارد.

دبیرکل جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی اظهار کرد: حتما باید در برابر این توطئه آمریکا هوشیار باشیم و آن را جدی بگیریم چرا که افغانستان همسایه ماست و دشمنان به دنبال این هستند که بتوانند به مرزهای ما نزدیک شوند.

سروری با اشاره به وظایف کشورهای منطقه و جبهه مقاومت در مقابله با توطئه آمریکایی‌ها، افزود: جبهه مقاومت توانسته بر اختاپوس هفت سر داعش، سعودی‌ها و آمریکا در منطقه پیروز شود.

وی تاکید کرد: جبهه مقاومت باید بداند که استمرار پیروزی آنان در ادامه روند مقاومت در منطقه است به نظرم باید نیرهای انقلاب در افغانستان متحد و منسجم شوند.

دبیرکل جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه نیروهای افغانستانی باید بدانند هر کوتاهی که امروز انجام دهند افغانستانی ناامن خواهند داشت، گفت: اولین اقدام جدی باید ساماندهی داخلی افغانستان و نیروهای مقاومت در این کشور باشد.

سروری اظهار کرد: امروز دولت این کشور در کنار کسانی است که با تروریست‌ها مبارزه می‌کنند این فرصت مناسبی را به وجود می‌آورد تا نیروهای جبهه مقاومت در این کشور تقویت  و مانع از شکل‌گیری داعش در افغانستان شوند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


دو کوهه
Iran, Islamic Republic of
تا ظریف داریم ترسی نداریم !
با لبخند البته ... مشکل حل می شود!
و اگر در شرق کشور جمع شوند .بشوند با یک فوت دکتر آنها را پراکنده می کند !!!!
محسن
Iran, Islamic Republic of
متاسفانه فعلا این دلار آمریکا است که کشور ما رو بالا و پایین می بره و اقتصاد دنیا رو جارو می کنه. یه کم به فکر زندگی مردم باشیم! آرمان گرایی تا این حد به ضرر و زیان ملت و کشوره.مردم دارند زیر بار سنگین مشکلات اقتصادی نابود می شوند.هی مرتب از آمریکا بگیم و تمام اتهامات رو متوجه این کشور بکنیم، از مشکلات خودمون غافل میشیم مشکلاتی که واقعا مشکل هستند. نگذاریم نا رضایتی های عمومی به طوفانی تبدیل شود و همه چیز را با خودش جارو کند.
این یک واقعیته که مسئولان کشور باید به آن توجه کنند.
Iran, Islamic Republic of
محسن جون ! بيخود خودتو خسته نكن ، جماعت اين حرفها حاليش نميشه ، اينها خيال ميكنند هر چى تندتر و بى منطق تر شعار بدن دنيا براشون كف ميزنند !
Iran, Islamic Republic of
یه منفی دشت کن که اینقدر مزخرف نگی
Iran, Islamic Republic of
یه منفی بهت دادم تا این قدر مزخرف نگی