يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 28 Apr 2024
 
۰

گسترش فولاد 1-1 استقلال؛ ابراهیمی ناجی آبی‌ها

پنجشنبه ۱۷ فروردين ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۲۵
کد مطلب: 510056
دیدار تیم های گسترش فولاد و استقلال با تساوی به اتمام رسید.
گسترش فولاد 1-1 استقلال؛ ابراهیمی ناجی آبی‌ها
به گزارش جهان نيوز به نقل از طرفداری؛
از چارچوب هفته بیست و ششم لیگ برتر تیم های گسترش فولاد و استقلال به مصاف هم رفتند که در نهایت بازی با تساوی 1-1 به پایان رسید.
پنجشنبه 17 فروردین 96
گسترش فولاد تبریز-استقلال تهران-ساعت 17:30-ورزشگاه بنیان دیزل
داوران:رضا کرمانشاهی-بابک داوری-هادی طوسی-سعاد وفا پیشه-ناظر:حسین نجاتی
 
ترکیب دو تیم
گزارش بازی
نیمه اول:
تیم گسترش فولاد بازی بهتری نسبت به استقلال در شروع بازی داشت. در دقیقه 14 ارسال داریوش شجاعیان را مهدی رحمتی به بیرون فرستاد. در دقیقه 22 نیز باز هم تیم گسترش فولاد خطر ساز شد که ارسال بازیکن گسترش را مدافعین استقلال دور کردند. در دقیقه 28 باز هم روی ارسال گسترشی ها خطرساز شدند که ارسال بازیکنان این تیم توسط پریرا به بیرون رفت. در دقیقه 45 شوت خطرناک علی قربانی از بالای دروازه گسترش فولاد به بیرون رفت.
نیمه دوم:
گسترش در نیمه دوم نیز بازی بهتری ارائه داد. در دقیقه 57 گسترش دو موقعیت بسیار خوب را توسط نقی زاده و خالقی فر در یک دقیقه از دست داد. در دقیقه 62 ضربه خطرناک پریرا را مهدی رحمتی مهار کرد. در دقیقه 67 شوت خطرناک علی قربانی از بالای دروازه گسترش به بیرون رفت. در دقیقه 74 بالاخره بازی خوب گسترش جواب داد و میثم نقی زاده با یک حرکت انفرادی زیبا دروازه مهدی رحمتی را باز کرد. در دقیقه 78 ضربه سر خطرناک علی قربانی از کنار دروازه گسترش فولاد به بیرون رفت.  در دقیقه 79 روی یه ضد حمله تند و تیز توپ به امید ابراهیمی رسید و ابراهیمی با یک ضربه دقیق بازی را به تساوی کشاند. در دقیقه 85 ضربه سر خطرناک فرشید باقری از کنار دروازه این تیم به بیرون رفت. در ادامه بازی اتفاق خاصی رخ نداد و بازی با تساوی 1-1 به پایان رسید.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *