يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 28 Apr 2024
 
۰

هدف ما کسب یک امتیاز از استقلال است

چهارشنبه ۶ آذر ۱۳۹۲ ساعت ۲۳:۰۵
کد مطلب: 328143
سرمربی تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز با بیان اینکه تیمش را با هدف کسب یک امتیاز به دیدار تیم استقلال تهران می فرستد، گفت: تلاش خواهیم کرد که در برابر استقلال یک بازی خوب انجام دهیم و بتوانیم حداقل یک امتیاز بگیریم.
به گزارش جهان به نقل از مهر، حسین خطیبی در آستانه دیدار حساس تیم گسترش فولاد در خانه استقلال تهران در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: تمام بازی های نیم فصل دوم سخت خواهد بود اما با این حال ما برنامه هایی داریم و با تمرینات منظمی که انجام می دهیم، تیم را تقویت کرده ایم و تلاش خواهیم کرد که در برابر استقلال یک بازی خوب انجام دهیم.

وی ادامه داد: در دیدار با استقلال برنامه تیم ما این است که در بتوانیم حداقل یک امتیاز از زمین حریف بگیریم چون نمی خواهیم دست خالی به تبریز برگردیم.

خطیبی با ابراز رضایت از عملکرد باشگاه در نقل و انتقالات نیم فصل عنوان کرد: ما تقریبا توانستیم در نقاط ضعف خود که در نیم فصل اول به مشکل خورده بودیم را با خرید بازیکنان خوب بهبود ببخشیم تا در نیم فصل دوم تفاوت هایی را نسبت به نیم فصل اول داشته باشیم و قدرتمند تر ظاهر شویم.

وی افزود: جا دارد از آقای زنوزی و سمندر هم تشکر ویژه ای کنیم که در نقل و انتقالات اجازه دادند که ما عملکرد خوبی داشته باشیم و به خواسته های خود برسیم.

سرمربی تیم گسترش فولاد در پاسخ به سئوالی در این خصوص که آیا جایگاهی که در پایان نیم فصل اول به دست به دست آمد، برای این باشگاه راضی کننده است، گفت: به نظر من اگر در نیم فصل اول برخی اتفاقات رخ نمی داد می توانستیم در جایگاه بهتری از رده دهمی قرار بگیریم، مثلا در نیم فصل اول مهدی قریشی مصدوم شد و بعضی از بازیکنان دیگر هم مصدوم شدند که باعث شد که در بعضی از بازی ها نفرات خود را بصورت کامل در اختیار نداشته باشیم.

وی ادامه داد: اگر اینگونه نمی شد، فکر می کنم می توانستیم در جایگاه هفتم قرار بگیریم اما اتفاقاتی که در نیم فصل اول افتاد برای تیم جوان ما به نوعی تجربه شد تا در نیم فصل دوم بتوانیم به کمک این تجربیات بهتر کار کنیم.

خطیبی در خاتمه گفت: هدف گذاری ما از همان ابتدا این بود که جزو ۱۰ تیم باشیم و تلاش ما همین است که اگر اتفاق خاصی نیفتد، به امید خدا می توانیم به هدف خود برسیم.

تیم گسترش فولاد هم اکنون با ۱۷ امتیاز از ۱۵ بازی در رده دهم جدول لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور قرار دارد. این تیم در هفته شانزدهم مسابقات روز جمعه در ورزشگاه آزادی تهران به دیدار تیم ۲۷ امتیازی استقلال می رود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *