شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۰
قلعه نویی:

تراکتور امروز شاداب نبود/ گل بدی خوردیم

سه شنبه ۲۸ دی ۱۳۹۵ ساعت ۲۱:۱۱
کد مطلب: 498381
تبریز - سرمربی تراکتورسازی تبریز گفت: تراکتور امروز شاداب نبود و باید در بازی امروز پیروز می شدیم.
تراکتور امروز شاداب نبود/ گل بدی خوردیم
به گزارش خبرنگار مهر، امیر قلعه نویی در نشست خبری بعداز بازی تراکتورسازی و صنعت نفت آبادان گفت: گل بد و بچگانه ای امروز دریافت کردیم.
وی سپس با تاکید بر اینکه تیمش در نیمه اول خوش شانس بود، ادامه داد: نیمه اول شانس آوردیم اما در نیمه دوم بهتر شدیم و بچه ها خوب ظاهر شدند ولی گل دومی که خوردیم خیلی بد بود و یک گل بچگانه دریافت کردیم.
قلعه نویی با بیان اینکه امروز می توانستیم پیروز میدان باشیم، گفت: روی گل دوم یارگیری خیلی بچه گانه ای انجام دادیم و خیلی راحت سه امتیاز این بازی مهم و سخت را از دست دادیم.
سرمربی تراکتورسازی گفت: تیم آبادان در گردش توپ بسیار بهتر از ما بود، آنها عملکرد خوبی نیز در بازی داشتند و دو بار نتیجه رو عوض کردند.
وی سپس در خصوص محرومیت تماشاگران گفت: ورزشگاه حس خوبی نداشت و به نظرم یادگار امام بدون تماشاگران لطفی ندارد.
قلعه نویی در خصوص چمن جدید ورزشگاه نیز با بیان اینکه چمن برای این بازی ایرادی نداشت، گفت: باید با این چمن تا پایان فصل مدارا کنیم، البته نباید به این چمن فشار وارد شود.
سرمربی تراکتورسازی در خصوص عملکرد بازیکنانش گفت: همه بازیکنان تیمم خوب نبودند. البته از هاشم بیگ زاده راضی هستم، امروز از آنهایی که بیشتر انتظار داشتم در حد خودشان نبودند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *