جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
درخواست سرمربی تراکتور از سازمان لیگ

قلعه‌نویی: بازی های ما و پرسپولیس همزمان شود

يکشنبه ۳ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۹:۰۶
کد مطلب: 499254
امیر قلعه نویی سرمربی تراکتورسازی در نشست مطبوعاتی باز هم از آنچه بی عدالتی سازمان لیگ خواند گله کرد.
قلعه‌نویی: بازی های ما و پرسپولیس همزمان شود
سرمربی قرمزپوشان تراکتور که با پیراهن آتش نشان ها در نشست مطبوعاتی حاضر شده بود، حرف های خود را با گرامیداشت شهدای آتش نشان آغاز کرد و سپس درباره دیدار جذاب تیمش مقابل پیکان حرف هایی را به زبان آورد. 

مشروح صحبت های قلعه نویی را بخوانید: 

دست خانواده آتش نشان ها را می بوسیم
پیش از هر چیز باید دو مطلب را بگویم. ابتدا باید به ملت بزرگ ایران بابت شهادت آتش‌نشان‌ها تسلیت بگویم. این اتفاق هم جای تسلیت دارد و هم غرور ملی. آنها جان‌شان را در راه ایران دادند. آنها نشان دادند ایران و ایرانی همیشه سربلند است و بابت شهادت‌شان به ملت ایران، خانواده شهدا و فرزندان‌شان تسلیت می‌گویم. امیدوارم به سمتی برویم که از نظر زیرساختی به بهترین‌های دنیا برسیم. باید دست آن پدران و مادرانی که چنین فرزندانی را تربیت کردند، ببوسیم. 

یکی از بهترین بازی های فصل بود
باید به شهرداری شهر قدس هم تبریک بگویم که زمین خوبی را آماده کرده‌اند و به نظرم زمین شهدای شهر قدس یکی از بهترین‌های این فصل بود. به نظرم بازی امروز ما مقابل پیکان را هر کسی را دید لذت برد. ما تا دقیقه 80 باید سه گل به پیکان می‌زدیم، اما موقعیت‌های خود را از دست دادیم.  در این دیدار گل‌هایی نزدیم که جای تاسف دارد. با این حال باید به بچه‌های تیمم خسته نباشید بگویم و از هواداران‌مان تشکر کنم که مردانه تیم ما را تشویق کردند. بعد از تساوی هفته گذشته به 3 امتیاز این بازی نیاز داشتیم تا شرایط‌مان را در جدول بهبود بخشیم.

انتقاد از برنامه‌های سازمان لیگ 
باید گله خود را به گوش مسئولان سازمان لیگ برسانم. کجای دنیا عدالت اینگونه است که ما همیشه از رقیب‌مان زودتر به میدان برویم. اگر دوستان می‌خواهند عدالت را اجرا کنند پرسپولیس هم باید در چند دیدار قبل از ما به میدان برود و هر وقت که دو تیم به شرایط یکسان رسیدند دیدارهای‌مان همزمان برگزار شود. ما 6 دیدار زودتر از پرسپولیس انجام دادیم و حالا پرسپولیس 6 بازی زودتر از ما به میدان برود. 

 چون قلعه نویی هستم با من بد رفتار می کنند 
اولین مربی تاریخ لیگ ایران هستم که از تیمم امتیاز کسر کردند، بابت این مسئله گله دارم که چرا با من اینگونه رفتار می‌کنند در حالی که خیلی‌ها با رفتارها و انتقاداتی بدتر از من در نهایت به جریمه نقدی محکوم می‌شوند. چون قلعه‌نویی هستم همیشه اینگونه با من رفتار می‌کنند. اگر سازمان می‌خواهد عدالت را نشان بدهد این درخواست ما را اجرا کند.
 
یک پنالتی طلبکار شدیم
پیکان هم بخصوص در دقایق پایانی موقعیت هایی داشت و من این مسئله را تایید می‌کنم آنها یک موقعیت خوب از روی ضربه ایستگاهی داشتند اما موقعیت‌های ما بالای 90 درصد بود و می‌توانست اختلاف نتیجه را به 2 یا 3 گل برساند.  دفاع ما در این بازی عالی کار کرد اگرچه اعتقاد دارم داور یک پنالتی صددرصد ما را نگرفت.

 
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *