دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 May 2024
 
۰
معاون رئیس‌جمهور:

دولت از ظرفیت بخش‌خصوصی استقبال می‌کند

سه شنبه ۳۱ فروردين ۱۳۹۵ ساعت ۲۳:۵۴
کد مطلب: 486087
معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری گفت: پروژه بخش حمل‌ونقل و گسترش شبکه‌های ارتباطی استان سمنان پیگیری و اجرا می‌شود.
به گزارش جهان به نقل از تسنیم از سمنان، مسعود سلطانی‌فرکه در بیست و ششمین سفر استانی رئیس‌جمهور کشور را همراهی کرده بود بعدازظهر امروز در دومین جلسه شورای اداری شهرستان گرمسار اظهار داشت: پروژه بخش حمل‌ونقل و همچنین شبکه ارتباطی و منابع آبی که در این سفر استانی مطرح می‌شوند پیگیری و اجرا می‌شوند.
 
وی خاطرنشان کرد: تلاش می‌شود که تمامی پروژه‌های مصوب شده را در مدت دو سال به مرحله اجرا درآوریم.
 
معاون رئیس‌جمهور بابیان اینکه سفر رئیس‌جمهور دستاوردها و برکات زیادی را برای استان به همراه دارد خاطرنشان کرد: در این پروژه‌های متعددی در حوزه‌های مختلف به‌ویژه در بخش راه مصوب شده است که برای اجرایی شدن و عملیاتی مردن آن تلاش می‌کنیم.
 
سلطانی فر با اشاره به‌ضرورت حضور سرمایه‌گذاران برای توسعه خاطرنشان کرد: دولت یازدهم از ظرفیت‌های بخش خصوصی استقبال می‌کند.
 
وی با اذعان به اینکه دولت به‌تنهایی و با اتکا به منابع دولتی نمی‌تواند هزینه پروژه‌های کشور را پرداخت کند بر ضرورت ورود سرمایه‌گذاران در بخش مختلف تأکید و گفت: دولت یازدهم از ظرفیت‌های بخش خصوصی استفاده می‌کند.
 
رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری بر ضرورت توسعه در بخش گردشگری تأکید کرد و گفت: می‌توان با استفاده از ظرفیت‌های گردشگری موجود در کشور نهایت استفاده را برد.
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *