يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 12 May 2024
 
۰
محمدصادق کوشکی مطرح کرد؛

نفوذ در مراکز قانونی،استراتژی جریان فتنه

يکشنبه ۱۱ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۲۳:۲۳
کد مطلب: 471210
استاد علوم سیاسی دانشگاه تهران با بیان اینکه هنوز جریان فتنه88 با اندیشه فاسد خود در فضای سیاسی کشور فعالیت می‎کند گفت: این جریان با تغییر استراتژی درصدد است با نفوذ به مراکز قانونی، هدف خود در سال 88 یعنی براندازی نظام را محقق کند.
 به گزارش جهان، محمدصادق کوشکی عضو هیئت علمی دانشگاه تهران در گفت‎وگو با فارس با تاکید بر اینکه متاسفانه هنوز جریان فتنه 88 در فضای سیاسی کشور وجود دارد و فعالیت می‎کند، تصریح کرد: این جریان از سال88 درس گرفته است که با حرکات خیابانی نمی‎توان نظام را به سرنگونی کشاند به همین دلیل در مقطع کنونی با احتیاط و پنهان‌کاری از طریق نفوذ در مراکز قانونی به دنبال سرنگونی نظام است.
 
وی با اشاره به اینکه پس از انتخابات 88 شاهد مجموعه‎ای از رفتارهای غیرقانونی توسط جریان خاصی بودیم اظهار داشت: این جریان با حمایت و پشتیبانی بیگانه و دشمنان نظام سعی داشت با سواستفاده از احساسات بخشی از جامعه، نظام را تضعیف و به سمت سرنگونی بکشاند.
 
استاد علوم سیاسی دانشگاه تهران ادامه داد: این جریان در وضعیت فعلی تلاش می‌کند با سوءاستفاده از فضای رقابتی انتخابات اسفندماه، آن احساساتی را که در زمان انتخابات  بروز پیدا می‎کند ترغیب کند و به دنبال آن با نفوذ به مراکز قانونی اهدافی را که در سال 88 به آن نرسیده است، محقق کند.
 
کوشکی در پایان خاطرنشان کرد: بهترین روش برای خنثی کردن پروژه جریان فتنه 88، افزایش اطلاعات و آگاهی جامعه درخصوص فتنه  سال 88 و رونمایی از استراتژی پنهان آن‎ها در مقطع کنونی است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *