شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 11 May 2024
 
۰
۷

مطهری: عاقبت «نفوذ» مثل «فتنه» نشود

پنجشنبه ۱۴ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۳۰
کد مطلب: 453891
نماینده تهران گفت: نباید طوری شود که کلمه نفوذ هم مثل کلمه فتنه به صورت ابزاری برای به حاشیه راندن رقبای سیاسی و سرکوب منتقدان درآید.
به گزارش جهان به نقل از خبرآنلاین، علي مطهري با بيان اينکه خطر نفوذ سیاسی، اقتصادی و فرهنگی از ابتدای انقلاب وجود داشته و چیز تازه‌ای نیست، گفت: همان طور که از آغاز انقلاب اجازه نفوذ نداده‌ایم از این پس هم اجازه نخواهیم داد و این نیاز به عمل دارد نه شعار.

وي افزود: افرادی می‌خواهند کلمه نفوذ را مانند کلمه فتنه وسیله‌ای برای ایجاد خفقان کنند و کسانی را به این بهانه بازداشت و آزادی بیان را محدود کنند و البته مردم به آنها اجازه نخواهند داد.

به گفته وي، حیات سیاسی این افراد در گروی ایجاد محدودیتهاست و در فضای آزاد قادر به رقابت با رقبای خود نیستند، لذا صحبت از فتنة پس از برجام و فتنه چهارم به میان می‌آورند، در حالی که همه اینها خیالات شیطانی خود آنهاست و واقعیت ندارد.

گفتني است روز گذشته نيز رئيس جمهور با بيان اينکه «نباید عده ای با کلمه "نفوذ" بازی کنند»، گفته بود: با سوء استفاده از این کلمات، گروهی را به حاشیه نرانیم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
این یک حرف کاملا منطقیه
Ethiopia
گل گفتی مطهری جان.شیر مادرت حلالت
United States
بارها گفتم این مجلس یک نماینده دارد و آن هم علی مطهری است بقیه بله قربان گویانی بیش نیستند.
جناب مطهری هر چه گفته درست گفته هر چند به مذاق تندروهایی مثل شماها خوش نمی آید
United Kingdom
دم انتخابات که میشه شرافت تبدیل میشه به کالایی برای مبادله
اقای مطهری تو مراقب عاقبت خودت باش که به عاقبت منافقان و مطرودین ملت گرفتار نشی
احسنت