سه شنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 7 May 2024
 
۰

ولایتی، ترکیه را به‌ تقویت وحدت‌ فراخواند

شنبه ۵ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۴۳
کد مطلب: 463717
رئیس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام، با تأکید بر وحدت مسلمانان برای مقابله با جریانهای تکفیری گفت: جمهوری اسلامی همه تلاش خود را برای ارتقای همکاری‌های منطقه‌ای به کار می‌گیرد.
به گزارش جهان به نقل از مهر، علی اکبر ولایتی در دیدار با رئیس جمعیت شیعیان ترکیه افزود: ایجاد وحدت روزافزون میان مسلمانان به ویژه برای مبارزه با جریان های افراطی و تکفیری، ضرورتی انکارناپذیر است و کشورهای همسایه در منطقه باید با جدیت در این زمینه همکاری کنند.

وی با اشاره به توطئه دشمنان ضد اسلام افزود: دشمنان اسلام تلاش می‌کنند چهره خشن و حامی تروریسم را از مسلمانان به جهانیان معرفی کنند اما دین مبین اسلام دین رحمت و اندیشه های والای انسانی است.

رئیس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: آنچه امروز به نام اسلام در حال معرفی است، توطئه جریان‌های تروریستی و دشمنان اسلام با هدف ایجاد تفرقه میان مسلمانان از هر مذهبی است و برای آنها تفاوتی میان شیعه و سنی وجود ندارد.

ولایتی تأکید کرد: باید بدانیم منطقه با همگرایی کشورها و بدون دخالت دیگران می‌تواند به موفقیت دست یابد و فقط با وحدت و همگرایی مسلمانان می‌توان در برابر توطئه دشمنان ایستادگی کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *