پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2 May 2024
 
۰

جبران کسری بودجه ایرفرانس باپرواز به ایران

چهارشنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۱۵
کد مطلب: 460418
در حالی ایرفرانس پروازهای خود از پاریس به تهران را از آوریل ۲۰۱۶ برقرار می‌کند که این شرکت با کاهش حجم دارایی زیادی مواجه است شاید پروازهای ایران بتواند بخشی از این بحران مالی را جبران کند.
به گزارش جهان به نقل از فارس،‌ بعد از توافق هسته‌ای ایران و کشورهای ۵+۱ تقریبا اکثر کشورهای اروپایی برای برقراری تجارت و مراودات اقتصادی یا به ایران سفر کردند یا اظهار تمایل کردند، در این میان فرانسه جزو پیشتازان بود.آن زمان هم اکثر کارشناسان پیش‌بینی کردند دلیل این هم هجوم و شور و اشتیاق، در مرحله نخست، مشکلات اقتصادی این کشورها و در مرحله بعد جذابیت بازار ۸۰ میلیون نفری ایران و منابع و ذخایر فراوان در این کشور است.

*رشد اقتصادی فرانسه در سه ماهه آخر سال افت خواهد داشت

به گزارش یورونیوز، بانک مرکزی فرانسه نسبت به پیش بینی های خود درباره رشد اقتصادی این کشور در سه ماهه آخر سال ۲۰۱۵ تجدیدنظر کرده است. این میزان از رشد ۰.۳ درصد ارزیابی شده که نسبت به پیش بینی های قبلی ۰.۱ درصد افت دارد.

حملات تروریستی ۱۳ نوامبر در پاریس عامل اصلی افت تولید ناخالص داخلی فرانسه در سه ماهه آخر سال معرفی شده است.

میانگین رشد اقتصادی فرانسه تا آخر سال ۲۰۱۵ میلادی ۱.۲ درصد پیش بینی شده که نسبت به ارزیابی های پیشین تغییری ندارد.

*کاهش ۵۰ میلیون یورویی حجم فروش ایرفرانس

همچنین گزارش‌ یورونیوز حاکی از این است که به میزان ۵۰ میلیون یورو از حجم فروش کمپانی هواپیمایی ایرفرانس کی ال ام در ماه نوامبر کاسته است.

فعالیتهای بخش حمل و نقل بار و محموله این کمپانی نیز پس از این حملات دستخوش افت محسوس ۱۱.۳ درصدی شده است.

این شرکت پیش بینی می کند میزان رزرو بلیطها تا اواخر ماه دسامبر سال جاری به تدریج روند صعودی به خود گیرد.

گروه ایرفرانس کی ال ام طرح کاهش میزان بدهی های خود و رساندن آن به رقم ۴ میلیارد و ۴۰۰ میلیون یورو را تا پایان سال ۲۰۱۵ در دستور کار قرار داده است.

*ایرفرانس پروازهای خود از پاریس به تهران را از آوریل ۲۰۱۶ برقرار می‌کند

در شرایطی که فرانسه با وضعیت سخت اقتصادی و کاهش حجم درآمد پروازها مواجه شده است، شرکت هواپیمایی ایرفرانس امروز از برقراری پروازهای شرکت هواپیمایی ایرفرانس از مبدأ پاریس به مقصد تهران در ماه آوریل آینده می‌دهد

شرکت هواپیمایی «ایرفرانس» فرانسه با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که پروازهای میان پاریس تا تهران این شرکت از ماه آوریل آینده آغاز خواهد شد.

شبکه رادیویی «یوروپ ۱» پیشتر از سرگیری پروازهای شرکت هواپیمایی ایرفرانس فرانسه به ایران در آینده نزدیک خبر داده بود.

بنابر اعلام این شبکه رادیویی، جدول زمانی برای ازسرگیری پروازهای ایرفرانس به ایران تعیین شده است و این شرکت نخستین پرواز مستقیم خود را در ماه ژانویه آینده از آمستردام پایتخت هلند به مقصد تهران انجام خواهد داد و پس از این پرواز نیز پروازی از پاریس پایتخت فرانسه به مقصد تهران انجام خواهد شد.

اعلام برقراری پروازهای مستقیم فرانسه به ایران ۵ ماه پس از حصول تفاهم هسته‌ای میان ایران و گروه ۱+۵ در وین اتریش صورت می‌گیرد.

بنابر اعلام ایرفرانس پس از سرگیری پروازها از آوریل آینده هر هفته سه پرواز از فرانسه به مقصد تهران انجام خواهد شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *