جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 3 May 2024
 
۸
۲

واکنش‌روح افزا به دروغ مجیدانصاری در مورد حجاب

چهارشنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۳۰
کد مطلب: 451204
عضو شورای فرهنگی اجتماعی زنان گفت: من صراحتا از مجلس شورای اسلامی می خواهم صوت آن جلسه را بدون سانسور پخش کنند تا دروغگو مشخص شود.
به گزارش جهان، فرشته روح افزا، عضو شورای فرهنگی اجتماعی زنان در گفت‌وگو با خبرگزاری دانشجو، در خصوص جلسه ای که در مورد صیانت از عفاف و حجاب در کمیسیون فرهنگی مجلس و با حضور مجید انصاری به عنوان نماینده پارلمانی دولت صورت گرفت گفت: در این جلسه پیشنهاد شد خانم هایی که در خودروها بی حجاب هستند جریمه شوند که این سخنان مورد نقد مجید انصاری قرار گرفت و وی با این طرح مخالفت کرد که بی حجابی با برگه جریمه تنزل پیدا کند و جریمه نقدی در این خصوص کارایی لازم را ندارد. برای حجاب می توانیم از مدل های ترکیه و لبنان استفاده کنیم در خصوص این سخنان انصاری حتی یکی از حضار خطاب به وی عنوان کرد مگر تو روحانی نیستی و دین نداری و بعد از این گفتگوها انصاری منتظر نماند تا اعتراض بقیه ها را گوش کند و جلسه را ترک کرد.



وی ادامه داد: انصاری در حالی این ادعای خود را تکذیب می کند که من صراحتا از مجلس شورای اسلامی می خواهم صوت آن جلسه را بدون سانسور و کم و کاست پخش کنند تا دروغگو مشخص شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


سیاح
روحانی نیست لباس روحانیت می پوشد
مجید انصاری اگر مورد اعتماد بود که رای می آورد
البته این آقا(انصاری)از روحانیت فقط عبا و امامه اش را عاریه گرفته است