يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 28 Apr 2024
 
۰

اعتراف لیونی به اقتدار ایران و حزب الله لبنان

پنجشنبه ۹ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۵۴
کد مطلب: 447641
زیپی لیونی عضو پارلمان رژیم صهیونیستی و وزیر خارجه سابق این رژیم ضمن انتقاد از کابینه بنیامین نتانیاهو گفت که جهان حزب الله و ایران را بخشی از راه‌حل در سوریه می‌داند.
به گزارش جهان، تسنیم به نقل از پایگاه خبری العهد خبر داد، «زیپی لیونی» با انتقاد از بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم اسرائیل گفت: نتانیاهو نمی‌خواهد بفهمد که ایران و حزب‌الله شرکای قانونی در نظر جهان هستند؛ در حالی که اسرائیل خارج از تصویر باقی مانده است.

وی نگرانی خود را از سست شدن جایگاه رژیم اسرائیل در موازنه قوا در خاورمیانه در نتیجه حضور روزافزون ارتش روسیه در سوریه ابراز داشت.

لیونی در صفحه خود در شبکه اجتماعی فیس‌بوک نوشت: "شورای سازمان ملل یک فرصت برای نتانیاهو نه فقط برای ایجاد روابط با کسانی که می‌شناسیم بلکه همچنین با طرف‌های میانه‌رو در منطقه است".

وی افزود: این امر برای ما بسیار مهم است؛ خصوصاً که جهان به ایران و حزب‌الله به‌عنوان بخشی از راه حل نگاه می‌کند؛ در حالی که اسرائیل خارج از تصویر باقی مانده است.

لیونی با طرح ادعای واهی علیه ایران افزود: باید کار کنیم و منافع مشترک خود با برخی کشورهای منطقه را که از طرف ایران و داعش تهدید می‌شوند، نجات دهیم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *