چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 8 May 2024
 
۰
یک روزنامه صهیونیستی خبر داد:

نتانياهو با اوباما و کری ديدار می کند

يکشنبه ۲۲ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۲۲:۱۰
کد مطلب: 444296
به دنبال تصویب برجام در کنگره آمریکا، نخست وزیر رژیم صهیونیستی با هدف تقویت روابط با آمریکا قرار است با وزیر امور خارجه و رئیس جمهور این کشور در پایان ماه جاری و اویل نوامبر دیدار کند.
به گزارش جهان، مهر به نقل از روزنامه صهیونیستی جروزالم پست خبرداد: پس از تصویب توافق هسته ای ۱۴ جولای (۲۳ تیر ماه) میان کشورهای ۱+۵ با آمریکا موسوم به «برجام»در کنگره آمریکا، قرار است «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی در اواخر ماه جاری با «جان کری» وزیر امور خارجه و اوایل نوامبر با «باراک اوباما» رئیس جمهور این کشور با هدف تقویت و تحکیم روابط، دیدارهای جداگانه ای داشته باشد.

اوباما و کری در ماه مارس، زمانی که نتانیاهو برای سخنرانی علیه ایران در کنگره به آمریکا رفته بود، از دیدار با وی خودداری کرده بودند.

جاش ارنست، سخنگوی کاخ سفید جمعه گذشته خبر دیدار اوباما و نتانیاهو را اعلام کرد و گفت: رئیس جمهور چند بار تمایل خود را برای آغاز رایزنی با متحدمان اسرائیل در زمینه تعمیق همکاری های دو جانبه اعلام کرده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *