يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 28 Apr 2024
 
۰
۱

آغاز ضعیف رئال مادرید با بنیتس در لیگا

دوشنبه ۲ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۱۴
کد مطلب: 440444
تیم فوتبال رئال مادرید در هفته اول لیگا برابر خیخون با تساوی بدون گل متوقف شد تا "بنیتس" دو امتیاز حساس را در بازی نخست از دست بدهد.
به گزارش جهان به نقل از ایسنا، هفته نخست لیگا با برگزاری یک دیدار ادامه یافت که در آن رئال مادرید در خانه اسپورتینگ خیخون به میدان رفت که این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید تا بنیتس در اولین دیدار خود در لیگا موفق ظاهر نشود.

در این دیدار رئالی‌ها خودشان را به آب و آتش زدند تا هر طور شده به برتری برسند و از بارسلونا عقب نیفتند ولی هرچه تلاش کردند نتوانستند راه دروازه خیخون را پیدا کنند.

اولین موقعیت بازی خیلی دیر نصیب رئالی‌ها شد و شوت رونالدو در دقیقه ۳۲ با اختلاف کم از کنار دروازه به بیرون رفت. بازی پس از آن کسل‌کننده دنبال شد و رئالی‌ها نتوانستند بازی همیشگی خود را به نمایش بگذارند.

در دقیقه ۳۶ خیخون جدی‌ترین موقعیت مسابقه را رقم زد؛ ارسال توپ از سمت راست به روی دروازه مادریدی‌ها با ضربه سر "سانابریا" به تیر افقی برخورد کرد و روی خط دروازه "ناواس" فرود آمد. در ادامه بار دیگر همه چیز به حال سکون و تعادل برگشت و نیمه نخست یکی از کم‌گل‌ترین هفته‌های تاریخ لالیگا نیز بدون گل مساوی تمام شد.

با گذشت زمان فشار روی مادریدی‌ها بیشتر می‌شد و خیخون به کسب یک تساوی هم راضی به نظر می‌رسید. در دقیقه ۷۰ ایسکو جای خود را به کواچیچ، خرید جدید رئال داد. در دقیقه ۸۳ شوت زیبا و محکم رونالدو از گوشه محوطه جریمه با واکنش خوب دروازه‌بان راهی کرنر شد. در نهایت بازی ضعیف مادریدی‌ها در گام نخست تنها به کسب یک امتیاز منجر شد تا از همین هفته نخست ۲ امتیاز از رقیبان خود عقب بیفتند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


حسین
زنده باد بارسا