يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 12 May 2024
 
۰

ناگهان پخش زنده رئال ok شد

سه شنبه ۲۷ اسفند ۱۳۹۲ ساعت ۱۰:۱۵
کد مطلب: 350589
شنبه‌شب، شبکه ورزش دوستداران رئال و رونالدو را دريبل زد! با اينکه از نکات خوب و برجسته شبکه نوپاي ورزش نيز در همين ستون مطالبي نوشته‌ايم اما مديران اين شبکه ورزشي در پخش زنده ديدار مالاگا – رئال علاقه‌مندان به اين بازي را جا گذاشتند!
به گزارش جهان به نقل از نود، شنبه‌شب، شبکه ورزش دوستداران رئال و رونالدو را دريبل زد! با اينکه از نکات خوب و برجسته شبکه نوپاي ورزش نيز در همين ستون مطالبي نوشته‌ايم اما مديران اين شبکه ورزشي در پخش زنده ديدار مالاگا – رئال علاقه‌مندان به اين بازي را جا گذاشتند!

قبل از اين بازي وقتي به اخبار ديدارهايي که قرار بود پخش زنده شود مراجعه مي‌کرديم؛ خبري از پخش زنده ديدار رئال پرطرفدار نبود و ما خودمان را با بازي بايرن‌مونيخ سرگرم کرده بوديم که ناگهان به صورت خودجوش ديدار مالاگا و رئال از حدود دقيقه ۲۱ براي آنهايي که پاي جعبه جادويي منتظر بودند، پخش شد و اتفاقا در اين بازي هم کريستيانو رونالدو يک گل حساس و سه امتياز به ثمر رساند!

واقعا شبکه ورزشي که بازي رئال و گل رونالدو را پخش نکند مي‌تواند در قلب مخاطبان براي خود جا باز کند؟! مخصوصا که با پيگيري‌هاي کفاشيان تلاش مي‌شود شبکه اختصاصي فوتبال راه‌اندازي شود که شبکه ورزشي‌ها از همين الان بايد به فکر افزودن بر تعداد مخاطبان خود باشند. بنابراين انتظار مي‌رود خبر ديدارهاي زنده‌اي که قرار است از اين شبکه روي آنتن برود، به موقع به اطلاع دوستداران اين رشته پرطرفدار رسانده شود و اين طور نباشد که يک مسابقه به صورت ناقص پخش شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *