شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۱
۵
۴ اتحادیه بزرگ دانشجویی:

نفرت از انگلیس در تاروپود مردم ایران است

شنبه ۳۱ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۲۰:۴۰
کد مطلب: 440143
۴ اتحادیه بزرگ دانشجویی در واکنش به بازگشایی سفارت انگلیس در ایران با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: آنچه هیچ‌گاه از تار و پود وجودی مردم کشور ایران بیرون نخواهد رفت نفرت از انگلیس و عمال آن است.
به گزارش جهان به نقل از تسنیم، اتحادیه‌های بزرگ دانشجویی دفتر تحکیم وحدت، بسیج دانشجویی، جامعه اسلامی دانشجویان و جنبش عدالتخواه دانشجویی در واکنش به بازگشایی سفارت انگلیس در ایران با صدور بیانیه‌ای، اعلام کردند: در صورت فتنه‌انگیزی مجدد جاسوسان انگلیسی، این مرکز فتنه را به «پارک استقلال» تبدیل خواهیم کرد.

در ابتدای این بیانیه آمده است: دشمن خونی که روزگاری از در رانده بودیم به لطف تدبیر آقایان بار دیگر و در قامت یک دوست در حال بازگشت به کشور است. گویا که این دولت خبیث نبوده که تمام همت خود را برای کودتا علیه انقلاب شکوهمند اسلامی مردم ایران و تحریک اشرافیت برای شورش علیه جمهوریت نظام در سال ۸۸ به کار بست.

این اتحادیه‌های بزرگ دانشجویی با اشاره به نقش انگلیس در فتنه ۸۸ اعلام کردند: چه کسی است که فراموش کرده باشد همین دولت جنایت پیشه بود که با به کارگیری سناریونویسان و جاسوسان خودفروخته، سناریوی کشته سازی در فتنه و بهره برداری تبلیغاتی از این پروژه را در دستور کار قرار داده و علاوه بر داغدار کردن خانواده‌های ایرانی، اذهان بسیاری از مردم را نیز مشوش کرد؟

در ادامه این بیانیه آمده است: مگر می‌شود فراموش کرد که رسانه وابسته به دربار روباه پیر، نقش اصلی تحریک اراذل و اوباش برای تخریب اموال عمومی و خصوصی مردم در جریان فتنه ۸۸ را داشت؟ آیا همین بوق تبلیغاتی نبود که به تریبونی در دست قاتلان مردم ایران، از ریگی معدوم گرفته تا آدمکشان بهایی عضو انجمن پادشاهی که دستشان به خون دهها نفر از مردم عادی کشورمان رنگین است، تبدیل شده و با افتخار سعی داشت تا از این جانیان چهره‌هایی موجه بسازد؟

۴ اتحادیه بزرگ دانشجویی سابقه جنایات رژیم جنایتکار انگلیس علیه شهروندان کشورمان را به درازای روابط دو کشور دانست و گفت: چگونه می‌توان دخالت‌های این رژیم در تمام شئون و مسائل داخلی کشور را در دوران سیاه پهلوی و قاجار فراموش کرد؟ چگونه ممکن است مردم غیرتمند ایران از یاد ببرد که برنامه دولت انگلیس برای رواج قحطی در ایران همزمان با جنگ دوم جهانی، به نسل کشی میلیون‌ها ایرانی آن هم از فرط گرسنگی انجامید؟

در ادامه این بیانیه تصریح شده است: متاسفانه درحالی که هنوز چند روزی از افشای استخدام بیش از ۲۵۰ نفر توسط لانه فتنه انگلیس در ایران در زمان فتنه ۸۸ برای تطمیع و تحریک خواص جامعه برای حمایت از کودتاگران فتنه‌گر نمی‌گذرد؛ مردم رنج کشیده ایران که هنوز آثار تازیانه‌های جنایات این رژیم سفاک را بر تن خود دارند، باید شاهد بازگشت این دشمن خونی به کشور باشد و شاید طنز تلخ ماجرا، همزمانی بازگشایی این لانه فتنه با ایام سالگرد کودتای آمریکایی-انگلیسی ۲۸ مرداد ۳۲ باشد که رژیم انگلستان برای دستیابی به منافع نامشروع خود در ایران، اقدام به براندازی غیرقانونی نهضت ملی و مردم نفت ایران کرد.

این اتحادیه‌های دانشجویی ضمن انتقاد از اظهارات نسنجیده و توام با وادادگی برخی مسئولان کشورمان، مبنی بر اینکه از مردم می‌خواهند برای خوشامد غربیان و اینکه مبادا به قبای حضرات کدخدا برخورده و توافق مبهم هسته‌ای را به هم بزنند، از بیان اصول انقلاب اسلامی خودداری کنند، اعلام کردند: متاسفانه همزمانی این اظهارات با بازگشایی لانه روباه پیر در تهران، نشانه بسیار خطرناک و هشداردهنده‌ای از عزم برخی برای دخالت دادن بیگانگان در امور داخلی کشور است.

در ادامه این بیانیه آمده است: دانشجویان انقلابی ایران با تبعیت از اصول و آرمان‌های امام (ره) و مقام معظم رهبری، به مردم عزتمند ایران اعلام می‌کنند که همچنان و به مانند سال‌های گذشته به عنوان چشمان بیدار و بصیر ملت، تمامی رویدادها را رصد کرده و آماده هر نوع اقدام انقلابی در راستای حفظ اصول و آرمان‌های انقلاب شکوهمند اسلامی هستند.

در پایان بیانیه این اتحادیه‌های دانشجویی آمده است: جاسوسان ملکه که به نام دیپلمات‌های انگلیسی راهی ایران هستند نیز بدانند که گرچه نسل‌ها در ایران تغییر می‌کند اما آنچه هیچگاه از تار و پود وجودی مردم این کشور بیرون نخواهد رفت نفرت از انگلیس و عمال آن است. بنابراین به این جاسوسان هشدار می‌دهیم اگر سناریوهای مداخله‌گرانه و فتنه انگیزانه در ایران اسلامی بار دیگر از سر گرفته شود، این بار لانه جاسوسی روباه پیر نه تنها برای همیشه بسته خواهد شد بلکه این مرکز فتنه‌گری به «پارک استقلال» تغییر کاربری خواهد داد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


parisa
United States
درست است. مرگ بر انگلیس
Iran, Islamic Republic of
مرگ بر آمریکا و انگلیس
حسین
نریز ابروی سرازیر ما را به ما باز ده نان وانجیر مارا ــــ خدایا اگر دستبند تجمل نمی بست دست کمانگیر ما را ــــ کسی تاقیامت نمی کرد بیدا ازان گوشه کهکشان تیر مارا ـــــ ولی خسته بودیم و یاران همدل به نانی خریدند شمشیر مارا ـــــ ولی خسته بودیم و میبرد طوفان تمام شکوه اساطیر مارا ــــــ طلا را که مسگر دیگر نداند چه خاصیتی بود اکسیر مارا
اصلا اينجورنيست. تعداد كثيرى از مردم خواهان ايجاد رابطه با تمام دنيا هستند.
Iran, Islamic Republic of
بجز انگلیس کثیف . مرگ برانگلیس