يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 28 Apr 2024
 
۰
۲

رضا کعبی یکی ازعناصر مهم کومله ترور شد

يکشنبه ۱۸ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۹:۱۰
کد مطلب: 437843
ساعاتی پیش منابع خبری در شمال عراق، از ترور نافرجام رضا کعبی معاون اول دبیر کل سرکرده گروهک تروریستی موسوم به کومله زحمتکشان کردستان خبر دادند.
به گزارش جهان به نقل از فارس، بر اساس شنیده ها از کمپ گروهک تروریستی کومله، سوء قصد به جان معاون دبیرکل گروهک تروریستی کومله، ناشی از اختلافات درون گروهی در گروهک تروریستی کومله بوده و انگشت اتهام به سوی رقیب اصلی او یعنی عبدالله مهتدی نشانه رفته است.

اعضای گروهک تروریستی موسوم به کومله ایلخانی زاده، در محافل داخلی گروه، اعلام کرده اند که عبدالله مهتدی وقتی موفق به کنار زدن کومله ایلخانی زاده نشد و نتوانست این کومله را بنام خود کند و یا رضا کعبی را از گردونه رقابت سیاسی کنار بزند، تصمیم به حذف فیزیکی او گرفته و به عوامل نفوذی خود در کمپ گروهک تروریستی کومله ایلخانی زاده دستور داده تا معاون سرکرده گروهک تروریستی کومله زحمتکشان کردستان را ترور کنند.

منابع خبری در کمپ گروهک تروریستی کومله از اعلام وضعیت اضطراری در داخل گروه خبر داده اند و تمامی عناصر و اعضای کومله در آماده باش کامل بسر می برند.

این حادثه دیشب ۱۸ مردادماه ۱۳۹۴ مقارن ساعت ۰۰:۲۰ اتفاق افتاده است.

سوء قصد کننده یکی از کادرهای قدیمی و ۵ ساله گروهک تروریستی کومله بنام فرید احمدی بوده که با کلتی که به صدا خفه کن مجهز بوده، به رضا کعبی حمله کرده و ۳ گلوله به سوی او شلیک کرده است.

این ترور نافرجام در مقر موسوم به"بانه گه وره" که مابین دو روستای زرگویز و قره داخ واقع در سلیمانیه است، روی داده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


بچه های کردستان
Moldova, Republic of
مرگ بر کومله . انشاالله مرحله دیگر به سزای ننگینش میرسه . زنده باد اسلام
بامداد
Iran, Islamic Republic of
گروهک متلاشی کومله بدنبال خبرسازی ومطرح نمودن خوداست.این مسئله ترورنافرجام رضا کعبی ساختگی است. البته رهبریشان ازسایراعضا خیلی وحشت دارند.چون خفقان درون گروهی موجب طغیان رده های پایین گردیده است.