شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 18 May 2024
 
۱

معنویت نقطه‌قوت توان‌دفاعی ایران‌است

جمعه ۲ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۰۸:۲۰
کد مطلب: 434805
فرمانده قرارگاه پدافند هوایی مرکزی شهید نصر اصفهانی گفت: نقطه قوت و پیروزی توان دفاعی نیروهای مسلح ایران، بهره‌گیری از معنویت است که قابل محدود ساختن توسط هیچ فردی نیست.
به گزارش جهان به نقل از فارس، امیر سرتیپ اباذر جوکار عصر امروز در حاشیه برگزاری ششمین جشنواره سراسری حدیث به میزبانی اصفهان، در تشریح ابعاد تاثیر برگزاری چنین برنامه‌هایی در ارتقا توان دفاع دفاعی نیروهای مسلح اظهار کرد: یکی از ارزشمندترین ذخایر معنوی شیعه در بُعد دیانت و مذهبی روایات و احادیث ائمه معصومین (ع) است.

وی با بیان اینکه احادیثی که از سوی ائمه اطهار (ع) به ما رسیده منابعی است که باید قدر دانست، گفت: بدون شک ما باید با بهره‌گیری از این گنجینه‌های ارزشمند که میراث ائمه اطهار است و به‌کارگیری و عملیاتی ساختن دستورات و توصیه‌های آنان در فضای خانواده و حتی امور مدیریتی در انجام هرچه بهتر رسالت خود که همانا ارتقا توان دفاعی کشور است، استفاده کنیم.

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی مرکزی شهید نصر اصفهانی تصریح کرد: ارتش جمهوری اسلامی و همه نیروهای مسلح ایران امروز به خوبی از قرآن و احادیث ائمه اطهار (ع) بهره معنوی لازم را می‌برند و با استعانت از بعد معنویت خود را از دیگر ارتش‌ها و نیروهای مسلح جهان تمییز داده‌اند.

وی با اشاره به وجه تمایز ارتش و نیروهای مسلح ایران نسبت به سایر نیروهای مسلح جهان که مجهز بودن به سلاح معنویت است، عنوان کرد: با مزین بودن به سلاح معنویت توانسته‌ایم در برابر همه هجمه‌های فرهنگی نرم و سخت دشمن ایستادگی کنیم.

جوکار با بیان اینکه دلیل اصلی و اساسی واهمه و ترس دشمنان اسلام و انقلاب نسبت به نیروهای مسلح، بُعد معنویت نیروهای مسلح است نه اموری چون موشک بالستیک، اذعان کرد: در حقیقت نقطه قوت و پیروزی ما توان دفاعی معنویت نیروهای مسلح است، نه تجهیزات نظامی که قابل محدود شدن توسط هیچ کسی نیست.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *