سه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 30 Apr 2024
 
۰
۱

کری: تا ابد پشت میز مذاکره نمی‌مانیم

جمعه ۱۹ تير ۱۳۹۴ ساعت ۰۵:۵۰
کد مطلب: 432423
وزیر خارجه آمریکا در جمع خبرنگاران در وین با بیان اینکه هدف از گفتگوها دستیابی به توافقی است که ده‌ها‌ پابرجا باقی بماند گفت که این مذاکرات تا ابد ادامه نخواهد داشت.
به گزارش جهان به نقل از سنیم، جان کری، وزیر خارجه آمریکا در جمع خبرنگار در مقابل هتل پله‌کوبورگ در وین گفت: تا ابد پشت میز مذاکره نمی‌مانیم. عجله‌ای نداشته و نخواهیم داشت. به پیشرفتهای واقعی در مسیر توافق نهایی دست یافته‌ایم. هدف ما رسیدن به توافقی است که دهه ها پابرجا باقی بماند.

وی در ادامه گفت: برخی موضوعات سخت باقی مانده که باید به زودی حل شود.

پیش از صحبتهای کری نیز وزیر خارجه فرانسه در جمع خبرنگاران گفته بود: هنوز کارهایی برای انجام دادن داریم. امشب به کار ادامه خواهیم داد. مسائل مهمی حل شده اما هنوز مواردی باقی مانده است. به سخت‌ترین بخش مذاکرات رسیده‌ایم.

وی در ادامه گفت: به مذاکرات تا زمانی که تضمین های لازم إیجاد شوند ادامه می دهیم.

وزیر امور خارجه کشورمان نیز در حساب توئیتری خود نوشت به شدت در حال کار هستیم، ولی نباید عجله کرد تا کار به خوبی انجام شود. این حرف را جدی بگیرید: شما نمی‌توانید اسب‌ها را در وسط مسیر عوض کنید.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


امیرامیری
باسلام برادرظریف همه ازحسن نیت شماراضی اندامابایدماگوش به فرمان امام خامنه ای باشیم...