يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 28 Apr 2024
 
۰
۴

تلاش مجید انصاری برای لغو استیضاح فانی

چهارشنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۵۴
کد مطلب: 428442
معاون پارلمانی رئیس‌جمهور گفت: ترجیح دولت این است که استیضاح طرح نشود.
به گزارش جهان به نقل از فارس، مجید انصاری معاون پارلمانی رئیس جمهور امروز در پایان جلسه هیأت دولت در جمع خبرنگاران با اشاره به استیضاح وزیر آموزش و پرورش اظهارداشت: آقای فانی از وزرای خوب کابینه است و امیدواریم این وزارتخانه با آرامش خاطر بتواند کار خود را ادامه دهد و نمایندگان برای ادامه کار وی رای مثبت دهند.

معاون پارلمانی رئیس جمهور تاکیدکرد: ترجیح دولت این است که استیضاح طرح نشود.

وی با بیان اینکه استیضاح حق قانونی نمایندگان مجلس شورای اسلامی است، افزود: با این وجود استیضاح هم وقت زیادی از دولت و هم مجلس می‌گیرد و اگر احیاناً به انجام برسد وزارتخانه در فصل تابستان که فصل برنامه‌ریزی برای سال آینده تحصیلی است با مشکل روبرو می‌شود.

معاون پارلمانی رئیس‌جمهور با اشاره به نامگذاری امسال به نام همدلی و همزبانی دولت و ملت گفت: هم اینک بیش از ۱۴۰ طرح و ۹۳ لایحه مهم در نوبت کار مجلس شورای اسلامی قرار دارد و دولت تلاش می‌کند با تعامل با هیأت رئیسه، کمیسیون‌های مختلف مجلس و نمایندگان نیازهای کشور در امر قانونگذاری و تسهیل امور و مسائل اقتصادی و حقوقی بررسی شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


هر وقت و هر کجا کم آوردند به سراغ شعار سال رفتند برای توجیه کم کاری
رضا
آقاي انصاري ازيك سواستيضاح را حق نمايندگان مي داند و از سمت ديگربا شبهه افكني و طرح مسائل بي ارزش سعي در گذشتن نماينگان از حق خود دارد اگر برنامه ريزي يك وزارتخانه با آمدن و رفتن يك وزير دچار مشكل ميشود پس معلومه برنامه ريزان هر وزارتخانه فقط براي ادامه مديريت خود برنامه ريزي ميكنندكه اين جاي تاسف دارد از نماينگان محترم ميخواهيم با تمام قوا از حق خوداستفاده كنند
مقداد
مطمئنااستیضاح انجام نمی گیرد.
United States
اکه خودشو به جرم مجرم محاکمه می کردند دیکه دور بر نمی داشت