شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۰
۱

مخالفت فراکسیون رهروان با استیضاح فانی

يکشنبه ۲۴ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۰۰
کد مطلب: 427761
عضو شورای مرکزی فراکسیون رهروان گفت: در جلسه این شورا مقرر شد هیات رئیسه مجلس با جلب نظر نمایندگان، از استیضاح فانی جلوگیری کرده و ترتیبی اتخاذ کنند که طرح‌های اولویت‌دار در مجلس بررسی شود.
به گزارش جهان، کمال‌الدین پیرموذن در گفتگو با مهر در خصوص جلسه صبح امروز فراکسیون رهروان گفت: در جلسه امروز موضوع مسمومیت شهروندان شیعه عربستان مورد بررسی قرار گرفت و مقرر شد از دستگاه‌های قضایی و اجرایی بخواهیم هر چه زودتر این موضوع را مورد بررسی قرار دهند و نتایج آن را به مجلس اعلام کنند.

نماینده مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی با اشاره به بررسی وضعیت استیضاح وزیر آموزش و پرورش در جلسه شورای مرکزی فراکسیون رهروان، گفت: مقرر شد هیات رئیسه برای جلب اراده اکثریت استیضاح‌کنندگان و نمایندگان مجلس تلاش کرده و ترتیبی اتخاذ شود که بساط استیضاح‌ها جمع شده و طرح‌های مهم و اولویت‌دار در مجلس مطرح شود.

وی همچنین با اشاره به بررسی طرح دو فوریتی برخی نمایندگان برای ایجاد محدودیت در اختیارات و قدرت مانور تیم‌ مذاکره‌کننده در چانه‌زنی‌های سیاسی، گفت: مقرر شد در بررسی این طرح فوریتی و همچنین طرح یک فوریتی الزام دولت، تاخیر ایجاد شده و بررسی آن عقب بیفتد.

پیرموذن همچنین اظهار داشت: در سالگرد انتخابات ۲۴ خرداد بر ضرورت همکاری و تعامل بیشتر فراکسیون رهروان و دولت تاکید شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


رضا
جناب نماينده يعني از نظرحضرتعالي دغدغه فرهنگيان موضوع مهمي نيست؟ توكه حق السكوت خودت را گرفته اي چرا ديگر پا در مياني ميكني براي پس گرفتن امضااستضاح كننده گان تو كه به حق خودت مي گويي جمع كردن بساط بايد به مردم اردبيل تسليت گفت