دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 6 May 2024
 
۱

تصویب بودجه میلیاردی سازمان‌فرهنگی‌هنری

سه شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۴۶
کد مطلب: 422322
بودجه ۱۵۰۰ میلیارد ریالی سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران با اکثریت آرا به تصویب رسید.
به گزارش جهان به نقل از ایسنا، علیرضا دبیر، رییس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران در تشریح جزییات بودجه سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران گفت: بعد از برگزاری جلسات متعدد و تشکیل کارگروهی با حضور کمیسیون فرهنگی این مسایل بررسی شد و با توجه به اینکه اختیار جذب نیروی انسانی را به شخص شهردار تهران دادیم دغدغه ما از این نظر برطرف شد.

وی در جریان بررسی بودجه سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران در سال ۱۳۹۴ در خصوص ماده واحده بودجه گفت: در اجرای تبصره نهم ذیل ماده واحده مصوبه بودجه سال ۱۳۹۴ شرکت ها و سازمان های وابسته به شهرداری تهران و لزوم تصویب بودجه سازمان فرهنگی و هنری؛ بودجه سازمان مزبور از حیث درآمدها و سایر منابع تامین اعتبار مبلغ یک هزار و پانصد میلیارد ریال تعیین می شود.

دبیر با تاکید بر اینکه ۱۲۸ میلیارد تومان از بودجه ۱۵۰ میلیارد تومانی این سازمان به هزینه‌های جاری اختصاص دارد تصریح کرد: شهرداری تهران موظف است مبلغ یک هزار و سیصد میلیارد ریال از محل ردیف ۱۰۷۱۹۰۱۷۵ و مبلغ دویست میلیارد ریال از محل سایر درآمدهای سازمان اختصاص دهد.

وی ادامه داد: با احتساب این مصوبه بودجه سازمانها و شرکتهای وابسته به شهرداری تهران مبلغ ۳۷ هزار و ۱۳۵ میلیارد و ۸۶۸ میلیون و هشتصد و ۷۳ هزار ریال خواهد بود.

به گفته دبیر در تبصره این ماده واحده آمده است: شهرداری تهران موظف است بودجه مصوب سال ۱۳۹۴ سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران را حداکثر تا پایان پانزدهم خردادماه سال جاری به سازمان ذیربط به منظور اجرا ابلاغ کند. این سازمان نیز موظف است کلیه پرداخت ها و فعالیتهای خود را در چارچوب اعتبارات مصوب به انجام برساند.

وی در پایان یادآور شد که سازمان فرهنگی هنری در ماه‌های گذشته تنها پرداخت حقوق داشته و اجرای برنامه‌های آن منوط به تصویب بودجه این سازمان بوده است.

به گزارش ایسنا، بودجه ۱۵۰۰ میلیارد ریالی سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران که در دقایق پایانی جلسه علنی شورای شهر مورد بررسی قرار گرفت، با رای اکثریت اعضا به تصویب رسید.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *