پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2 May 2024
 
۱

درخواست اتحادیه‌وکلای‌عرب از عربستان

پنجشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۲۲:۵۰
کد مطلب: 421494
اتحادیه وکلای عرب با اشاره به اینکه غیر نظامیان آسیب زیادی در یمن می بینند، توقف فوری تجاوز نظامی عربستان به این کشور را خواستار شد.
به گزارش جهان ایرنا به نقل از پایگاه خبری الیوم السابع خبر داد: اتحادیه وکلای عرب تاکید کرد که اوضاع در یمن بسیار خطرناک شده است، بحران سیاسی به بحران نظامی تبدیل شده و در این میان غیر نظامیان با از دست دادن امنیت، آرامش و آزادی و همچنین زندگی شان بیشترین آسیب را می بینند.

این اتحادیه افزود: مهاجمان با اینکه چند وقت پیش از پایان دادن به عملیات نظامی خود در یمن خبر دادند اما واقعیت این است که حملات و بمباران زیرساخت ها و خانه ها در این کشور افزایش یافته است.

این اتحادیه در بیانیه ای متوسل شدن به سلاح و خشونت برای یکسره کردن اختلاف های سیاسی را محکوم کرده و تاکید کرد عملیات نظامی در یمن فورا باید متوقف شود، کمک های انسانی به مردم رسانده شود و طرف ها باید در کشوری که مورد توافق همه باشد ، پای میز مذاکره بنشینند و از طریق سیاسی این بحران را حل کنند.

اتحادیه وکلای عرب در ادامه تاکید کرد مردم یمن حق دارند نظام سیاسی و حکام خود را خود انتخاب کند و کشورهای دیگر نیز نباید امنیت یمن را قربانی منافع خود کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *