يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 28 Apr 2024
 
۰
۱

گاف تروریست ها درباره حسن شمشادی + عکس

دوشنبه ۱۷ فروردين ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۳۵
کد مطلب: 415786
معارضان و دشمنان ملت سوریه به گمان زخمی شدن خبرنگار ایرانی در سوریه خوشحالی خود از این رویداد را اعلام کردند.
به گزارش جهان به نقل از ابنا، هواداران معارض و گروه‌های تروریستی با انتشار تصویری در فضای مجازی اعلام کردند که «حسن شمشادی» خبرنگار تلویزیون ایران بعد از مجروح شدن در درگیری‌های جنوب سوریه، برای درمان، سوریه را ترک کرد و در بیمارستان خاتم الانبیاء تهران بستری شد.

معارضان سوری با انتشار عکسی که خود آقای شمشادی در صفحه اجتماعی منتشر کرده بر زخمی شدن وی تاکید کرده‌اند.


خبرنگار واحد مرکزی خبر که این عکس را دو روز پیش منتشر کرده ضمن تکذیب مجروح شدنش در سوریه در توضیح این عکس گفت: این عکس را از دست راستم چهار روز پیش در اینستاگرام قرار دادم و و دو روز پیش (برای نشان دادن شرایطم و علت پاسخ ندادن به سؤالات و ابراز محبت دوستان) باز نشر دادم که بار دیگر امر را بر گروه‌های مسلح و تروریست‌ها، مشتبه کرد و اسباب خوشحالیشان را فراهم نمود.

این عکس به صورت گسترده در صفحات مجازی معارضان سوری منتشر شده و موجی از خوشحالی را در آنان به وجود آورده است.

شمشادی در توضیح عکس بازنشر شده گفته بود: با عرض پوزش از دوستانی که محبت داشتند و دارند و به این دلیل إمکان پاسخگویی به بزرگواری شون رو ندارم. حواسمان به ‫سلامتی‬مان باشد که به لحظه‌ای و ‫حادثه‬‌ای و ‫‏سانحه‬‌ای به خطر می‌افتد و از بین می‌رود، ‫‏قدردان‬ این ‫‏نعمت‬ بزرگ باشیم و شاکر و برای ‫‏شفای‬ عاجل همه ‫‏بیماران‬ دعا کنیم که فرمود: النعمتان مجهولتان، ‫‏الصحه‬ و ‫‏الامان‬.


وی گفت: با این کار معارضان و هواداران گروه‌های تروریستی یاد خبرهای دروغ و شایعه سازی‌های چهارساله درباره بحران سوریه و بار‌ها خبر زخمی شدن و کشته شدن و در محاصره افتادنم، در مناطق مختلف درگیر سوریه، از حومه دمشق تا حلب افتادم.

حسن شمشادی در پیامی به تروریست‌ها و گروه‌های مسلح و دشمنان مردم سوریه گفت: این خبر شما هم، همچون خبرهای قبلیتان، از اساس نادرست و دروغ است. با این حال و با هر شرایطی که دارم، در سوریه هستم، تا روزی که خدا بخواهد. تا کور شود، هر انکه نتواند دید.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


رمضانی
فالله خیراحافظافهوارحم الراحمین خدا وندحافظ شماسربازان ولایت باشدانشاالله