پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 9 May 2024
 
۰
۲

توجیه نشریه موهن در حمایت از شارلی

پنجشنبه ۲۵ دی ۱۳۹۳ ساعت ۰۸:۲۹
کد مطلب: 401826
سردبیر روزنامه «مردم امروز» به بیان توضیحاتی درباره اقدام این روزنامه در تکرار تیتر نشریه توهین کننده به ساحت پیامبر (ص) و اعتراض نمایندگان و رسانه‌ها به این اقدام موهن پرداخت.
به گزارش جهان؛ محمد قوچانی در گفت‌وگو با فارس درباره اقدام روزنامه مردم امروز در تکرار تیتر نشریه توهین‌کننده به پیامبر (ص) که اعتراض نمایندگان و رسانه‌ها به این اقدام موهن را به همراه داشت، اظهار داشت: تیتر و عکس مربوط به جرج کلونی قبل از ثبت تکرار خطای روزنامه شارلی در انتشار کارتن توهین‌آمیز بوده است.

سردبیر روزنامه مردم امروز افزود: بعد از انتشار کارتن توهین‌آمیز در شماره فردای این روزنامه گزارش اعتراض مردم مسلمان و همچنین سایر کشورها به این کار نشریه فرانسوی منعکس می‌‌شود و این روزنامه قضاوت و داوری خود را بیان می‌کند.

وی همچنین خاطرنشان کرد: در یادداشت روزنامه مردم امروز، اینکه ریشه‌های اسلام‌ستیزی در غرب شکل گرفته است را شکافته‌ و موضع خود را کامل توضیح داده‌ایم.

سردبیر روزنامه مردم امروز گفت: موضع ما درباره این کارتن و نشریه توهین‌آمیز در شماره فردای روزنامه درج می‌شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


من" محمدی" هستم
نیارق
Iran, Islamic Republic of
جانم فدای حضرت محمد و آل محمد(ص)