شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۲۱
۲۷

نامه دانشجویان به میرزاده درباره کتاب جنجالی هاشمی+عکس

پنجشنبه ۱۸ دی ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۵۷
کد مطلب: 400587
جمعیت دانشجویان حامی عدالت اسلامی در نامه ای به رئیس دانشگاه آزاد از وی درباره علت انتشار و محتوای کتاب "هاشمی در سال ۸۸" سوالاتی را مطرح کرده و خواستار پاسخگویی شده است.
نامه دانشجویان به میرزاده درباره کتاب جنجالی هاشمی+عکس
به گزارش جهان، در نامه جمعیت دانشجویان حامی عدالت اسلامی آمده است:

جناب آقای میرزاده؛ رئیس دانشگاه آزاد
سلام

اخیرا در معاونت فرهنگی دانشگاه و برخی واحدها کتابی تحت عنوان:"هاشمی در سال ۸۸" توزیع و ذخیره گردیده است که فارغ از محتوای کتاب که انتقادات بسیاری بر آن وارد است و نویسنده بدون توجه به منافع مردم و خسارت های فراوان جانی و مالی به آنها در سال ۸۸ ، سعی کرده است با پنهان کردن برخی مواضع آیت الله ، ایشان را از خواص پیروز در فتنه ۸۸ معرفی کند.

https://www.jahannews.com/images/docs/files/000400/nf00400587-3.jpg

و نکته دیگر آنکه این کتاب بین معترضین به نتایج انتخابات و فتنه گران نیز تفاوتی قائل نشده است که این موضوع اجحاف بزرگی در حق معترضان خواهد بود.
 
علی ایحال ذخیره این کتاب در انبار معاونت فرهنگی منجر به ایجاد ابهاماتی در ذهن دانشجویان شده است که بهتر است پاسخش را از جنابعالی بشنویم:

آیا برای شما که از همراهان قدیمی جناب آیت الله هاشمی رفسنجانی هستید این موضوع عجیب به نظر نمی آید که حامیان و ارادتمندان جریان انحرافی و جناب مشایی (ارائه مستندات در ۳ مهر ۱۳۹۳ در سایت شفاف منتشر شد) امروز حامی پروپا قرص آیت الله هاشمی شده اند؟

https://www.jahannews.com/images/docs/files/000400/nf00400587-2.jpg

-آیا این افراد که روزی لیدر جریان انحرافی را اینگونه خطاب کرده اند: افتخار همكاري با جناب آقاي مشايي و دولت خدمتگزار كه از هر نظر مورد تأييد مقام معظم رهبري مدظله‌العالي است، نصيب هر فردي نمي‌شود و خدا را شاكرم كه علي‌رغم مشكلات تاكنون اين توفيق همراه بنده بوده است>>. تغییر ۱۸۰ درجه ای مواضع سیاسی داده اند یا نقطه مشترکی بین جریان انحرافی و مواضع آیت الله پیدا کرده اند؟

-باتوجه به اینکه این کتاب مستقیما مربوط به یکی از بزرگان نظام است که احتمال کاندیداتوری ایشان برای ریاست خبرگان رهبری قریب الوقوع است آیا دانشگاه آزاد سعی دارد در انتخابات آینده به نفع ایشان و یا جناح خاصی فعالیت کند؟

با توجه به قیمت ۲۰۰۰۰هزارتومانی هر کتاب آیا دانشگاه برای انتشار و یا تهیه این کتاب هزینه ای متحمل شده است؟

https://www.jahannews.com/images/docs/files/000400/nf00400587-1.jpg

با توجه به اینکه نصب عکس آیت الله هاشمی در دانشگاه به یک نوع اجبار تبدیل شده است برای واحدها اجباری در خصوص تهیه این کتاب وجود دارد؟

بهتر نیست معاونت فرهنگی به جای حمایت جناحی و سیاسی از اشخاص و جناح های خاص یه ماموریت اصلی خود در حوزه فرهنگ بپردازد؟

ایا میدانید در حوزه تبلیغات و رسانه دعوت بیش از حد از یک شخص نتیجه ای معکوس خواهد داشت و این اقدامات و طراحی سخنرانی های متعدد برای آیت الله نتیجه ای غیر از آنکه شما به آن میاندیشید در پی خواهد داشت؟

منتظر پاسخ این سوالات هستیم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


مينابي
Iran, Islamic Republic of
دانشگاه مهديشونه اختيارش دارن
منيب
Iran, Islamic Republic of
پس ميخوان بيان به جاي پول خرج كردن براي كارفرهنگي نشر كتاب پول ساندويچ بعضي ها را بپردازن؟
فرهنگ
تو فتنه 88 تو همین تهران فتنه گر ها مثل یاغی جلوی اتوبوس ها رو می گرفتند و مردم رو پیاده می کردند و جلوی چشم مردم اتوبوس ها رو آتیش می زدند، عکس امام رو پاره می کردند مغازه ها و موتور ها و ماشین های مردم رو به اسم دموکراسی و آزادی آتیش می زدند مگه میشه این همه جنایت رو فراموش کرد واقعا اگه جناح مخالف روحانی برای انتقام گیری سال 88ادعای تقلب در انتخابات 92 رو می کرد مملکت به کجا کشیده می شد
امان از طاغوت
United Kingdom
من نمی فهمم چرا اصولگراها همیشه وقتی می خواند بگند یه کاری بده فقط و فقط به حمایت دشمن ازش اشاره می کنند! یعنی خودشون قدرت تحلیل ندارند و همیشه دشمن باید براشون تحلیل کنه؟!
United States
دیگه هیچی ندارن به هاشمی گیر بدن، این رو علم کردن.
پیچک
به فکر تطهیر افراد افتاده اند,چون انتخابات نزدیکه!!!
سید
سلام ممنون از اطلاع رسانی شما.متاسفانه این خواص بی بصیرت که خودشان را هم صاحب این انقلاب میدانندبدون توجه به رهنمودهای دل سوزانه رهبر انقلاب خواسته یا ناخواسته آب در آسیاب دشمن میریزند.یا علی
كلاه قرمزى !!؟؟
بابا ! ... و دردانه هاش ممكنه امپراتورى دانشگاه ازاد
رو ، كه ازبيت المال درست شده، راارثيه باباشون ميدونن؟؟؟؟
خب لازمه يكى شير فهمشون كنه ، آخه .... كلاه قرمزى !؟
رضا
برای افتضاح این کتاب همین بس که تیترش هاشمی در سال 88 هستش نه هاشمی در فتنه..........
Romania
با این حرکت منفی شان میخواهند به زور او را خوب کنند هنوز بیست سال از فتنه ای که بپا کرده اند نشده شماها امکان دارد آلزایمر گرفته باشید ولی ملت شهید داده در فتنه ۸۸ و خانواده دانشمندان عزیز هسته ای و بخصوص علیرضا و آرمیتای عزیز که در جلوی چشمان معصومش پدرش را شهید کردند هیچگاه فراموش نخواهد شد با این حرکت منفی و زشت خود ملت از انزجارش نسبت به شماها فتنه گران بیشتر خواهد شد و میشود مرگ بر سران فتنه و مرگ بر همه کسانی که به عمد فتنه ۸۸ را بوجود آوردند
یاسر
United States
فعلا که طیف حضرت ایت الله به دانشگاه ازاد چنبره زدن ..چه میشه کرد........
تبلیغات کاذب مانند چاپ کتاب و فروش اجباری آن به دانشجویان باعث ایجاد دلزدگی مردم از شخص مذکور خواهد شد.
آقای میرزاده پول وحقوق ناقابل کارکنان 47هزار نفری مورد انتقاد شما که سوار اتوبوس دانشگاه آزاد هستند چرا جهت تولد 80 سالگی هاشمی رفسنجانی گردیده است که امروزه از نظر مالی به مشکل خوردید گیر دادید به کارکنان بد بخت وفلک زده که یک سوم کارکنان دانشگاه دولتی دریافتی دارند؟؟؟بدانید که 47هزار نفر کینه طولانی مدتی از جاسبی وهاشمی وشخص جنابعالی در دل دارند که وقت ان فرا رسیده تا فریاد تظلم خواهی سردهند و به طرفین مخالف شما به پیوندد که به تدریج در حال شکل گیری است واینحا شما نیز اشتباه استراتژی جاسبی را تکرار خواهید کرد که نتیجه منفی داشت!!!!کارکنان در حال رصد کردن بهبودی اوضاع معیشتی خود وتحقق وعده های امسال شما هستن پس بدان وآگه باش که دور خیلی تندی را برداشتی ومواظب بریدن ترمز باش ای راننده اتوبوس 47هزار نفری!!!؟؟؟
آقا این جهان معرکس بخدا
ملت
مگر دانشگاه آزاد هم مانند باغ پسته ارث پدری ... شده مگر مملکت قانون ندارد .این عالی جنابان از منتظری بالاترند .قوه قضاییه چرا کوتاهی می کند یک فرزند شهید تو رفسنجان بخاطر نشریه نه توهین ونه تهمت به هاشمی باید توبیخ شود ولی هاشمی و آلش آزاد هر حرفی بزنند هر کاری بکنند .آقای قوه قضاییه دیگر مردم کاسه صبرشان لبریز شده این یک بام ودو هوا را خاتمه بده
اشکان
Iran, Islamic Republic of
آقایان جهان نیوز و دوستان اصولگرا.آخه این چه کاریه که شما دو تا عکسو همیشه میاری که مثلا نماز جمعه یه دخترم توش بوده پس اینا دین درست حسابی ندارن.خب تو انقلاب هم زنای بی حجاب با مانتو کوتاه بودن.آیا امام خمینی طرفدار زنای مانتو کوتاس؟؟؟شما برای اهدافتون از همه چی مایه میزارید.نکنید آقا .زشته. این نامه هم احتمالا بسیج نوشته که جمعییتشون در دانشگاه بخاطر افکارشون حدود 5 درصد هست.حالا خدایی لطفا نظرمو بزار.حرف بدی نزدم.استدلاله
بی جهت نظرات خوانندگان را درمورد این مطلب درج نمی کنید چون که از روزنه روزنامه نگاری اصلا نگاه نکردید مگر روزنامه نگاردردرج مطالب مصلحت اندیشی هم می کند که شما نظرات را درج نمی کنید ویا زودتر نظرات درست وتکان دهنده را جمع آوری می کنید ؟؟؟؟؟مگر انکه با دانشگاه آزاد ویا خاندان هاشمی ارتباط غیرقانونی واعانه از انها دریافت می کنید.
محسن از رفسنجان
Iran, Islamic Republic of
طبق معمول هیچ پاسخی ندارند...
این خبر را عقیم گویند چون باز تابی ندارد ونظرات مردمی در درج نشده است وفقط فضای از سایت را اشغال کرده است و درخفقان انتشار یافته است
زنده باد هاشمی که گوش شنوا نیست که بفهمد این مرد چه می گوید!
کریمی
دانشگاه آزاد ...
جولانگاه منحرفین ...
جولانگاه افراطیون سکولار ...
مرکز تربیت ضد انقلاب ...
مرکز ترویج افکار ضد مهدویت ....
محلی برای یار کشی احزاب ضد ولایت فقیه ....
محل اشاعه شخصیت پرستی ....
خانه امید فعالان در فتنه سال 88
خانه برگشت فراری های فتنه سال 88
مرکز رقابت پرداخت حقوقهای کلان و بی حساب...
ووووووو....
خلاصه میدان تاخت و تاز خانواده هاشمی.....
درود بر هاشمی انقلابی بسیچی فعال .
جهان از دق هاشمی بمیر
مجیداعتمادی
حوادث تاریخی واتفاقات رخ داده رانمیشود پنهان کرد پادشاهان وامپراتورهای که همه امکانات رادر اختیارداشتندموفق نشدند.بااین همه فیلم ونوشته وشاهدهای زنده که اعمال ورفتاررابه چشم دیده اند را میشود با تخیلات عوض کرد
دانشجو
هاشمی را دوست داریم تا کور شود هرانکه نتووانذید
من فکر میکنم دانشجو حقیقت طلب شجاع ودانا باید باشد.نه اینکه خدای نکرده ملعبه دستان دیگری بوده عربده جو وبهبود گو باشد.انشاالله همه هدایت شویم
Germany
عكس تيتر، گوياي وضعيت فعلي هاشمي است
ممنون