شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۱

نظر سیدمحمد غرضی در رابطه با انقلاب

چهارشنبه ۳ دی ۱۳۹۳ ساعت ۲۲:۲۰
کد مطلب: 397967
وزیر اسبق پست و تلگراف گفت: ایران اسلامی با توجه به اقتدار و شرایطی که دارد، بر ۵ پایتخت، لبنان، یمن، سوریه، عراق و افغانستان از نظر فکری مسلط است.
به گزارش جهان به نقل از تسنیم، سید محمد غرضی ظهر امروز در جمع دانش‌آموزان دبیرستان البرز نوین اصفهان پیرامون بحث فیلترینگ شبکه‌های مجازی و استفاده از این شبکه‌ها توسط اقشار مختلف اظهار داشت: متأسفانه در این مسئله مشکلی پیش آمده و حالا از ما می‌خواهید که آن را رفع کنیم، افرادی از شبکه‌های مجازی و اینترنت استفاده‌های نامناسب انجام داده و از این طریق سوءاستفاده می‌کنند باید از بروز این مشکل جلوگیری کنیم.

وی درباره وجود فساد در کابینه‌ها و دولت‌های مختلف افزود: فساد از تبعیض در اجرای قانون پدید آمده و متأسفانه از طرف بعضی گروه‌ها به دولت‌‌ها و کابینه‌های مختلف تحمیل می‌شود، در زمان انتخابات افرادی بودند که به ستاد‌های انتخاباتی کمک کرده و از این طریق سعی داشتند در آینده سواستفاده کنند.

کاندیدای سابق ریاست جمهوری خطاب به جوانان خاطرنشان کرد: جوانان باید بدانند که ما یک کشور مستقل بوده و زیربار ظلم آمریکا و استکبار نمی‌رویم.

وی در پاسخ به اینکه چرا با وجود ظرفیت مناسب استان خوزستان، این استان هنوز مشکلاتی را از جنگ به یدک می‌کشد، گفت: به محض اینکه من استاندار استان خوزستان شدم، جنگ تحمیلی آغاز شده و بیشتر زیرساخت‌های استان از بین رفت و متأسفانه هنوز در نقاطی از این استان مثل شهر‌های آبادان و خرمشهر آثار تخریب جنگ وجود دارد.

غرضی درباره جریان دلواپسان بیان کرد: بالأخره گروه‌ها و قدرت‌های سیاسی برای تفکرات خود شمشیر می‌زنند و در راستای اهداف خود تلاتش می‌کنند در این بین افرادی دلواپس هستند و افراد دیگری غیر دلواپس، مهم وجود تفکرات سیاسی مختلف بوده که اهمیت ویژه‌ای دارد.

وی درباره چشم‌انداز آینده ایران گفت: ایران پیش از انقلاب مورد استعمار آمریکا بود، با پیروزی انقلاب اسلامی، ایران از آمریکا و کشور‌های دیگر استقلال یافت و در حال حاضر به شرایط مناسبی رسیده به گونه‌ای که نه تنها خودمان استقلال داریم بلکه پایتخت ۵ کشور دیگر را نیز در دست داریم، به گونه‌ای که سوریه، عراق، افغانستان، لبنان و یمن به گونه‌ای تحت نظر ما فعالیت می‌کنند.

وزیر سابق نفت ایران خاطرنشان کرد: آمریکا به دنبال این بوده که بر منطقه مسلط شود اما ایران با تکیه بر اقتدار و سلاح‌های موجود به دنبال ریشه‌کن کردن آمریکا در منطقه است.

وی ادامه داد: اروپا اشغال شده آمریکا بوده و توجه داشته باشیم که به صورت نظامی اشغال شده است. خیلی از قطب‌های صنعت دنیا زیر دست آمریکا بوده و زیر سلطه این ابرقدرت قرار دارند.

غرضی درباره رواج جریان‌های انحرافی در کشور بیان کرد: شیعه ستادی است که روز عاشورا مرکز و محور آن به شمار می‌رود و انسان شیعه واقعی به کسی می‌گویند که در برابر ظلم ایستادگی می‌کند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *