جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 3 May 2024
 
۶
۱۰

تبرئه یک قاتل، تظاهرات نیویورک را تشدید کرد

پنجشنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۱۵:۳۰
کد مطلب: 394774
تبرئه یک پلیس قاتل دیگر، تظاهرات ضد تبعیض نژادی نیویورک را تشدید کرد.
تبرئه یک قاتل، تظاهرات نیویورک را تشدید کرد
به گزارش جهان، نسیم به نقل از رویترز نوشت، "اریک گارنر" زمانی که پلیس قاتل به گلوی وی فشار می‌‌آورد، به سختی بیان می‌کرد که نمی‌تواند نفس بکشد. گارنر شش کودک داشت و تنها به جرم فروش غیرقانونی سیکار به قتل رسید.

https://www.jahannews.com/images/docs/files/000394/nf00394776-1.jpg

https://www.jahannews.com/images/docs/files/000394/nf00394776-2.jpg
صدها نفر در اعتراض به این حکم دادگاه نیویورک، در میدان تایمز این شهر تظاهرات کردند. "اریک هولدر"، دادستان کل آمریکا اعلام کرده است که درباره این پرونده تحقیقات فدرال صورت خواهد گرفت.

در همین حال، "فاکس نیوز" گزارش داد، نیروهای پلیس آمریکا در ادامه اقدامات سرکوبگرانه خود علیه اعتراضات تبعیض نژادی، ۷۸ نفر را در نیویورک و یک نفر را در "سیاتل" بازداشت کردند.

فعالان سیاه پوست آمریکا: باید شعار از فلسطین تا فرگوسن را سر دهیم

از سوی دیگر، فعالان سیاه پوست آمریکایی خواستار ادامه اعتراض به سیستم برده داری آمریکا شدند و بر الگوگیری از مردم فلسطین برای مقاومت در برابر ظلم و تجاوزات تاکید کردند چرا که"پلیس فرگوسن در اسرائیل آموزش می‌بیند".

در راستای تصمیم هیئت منصفه عالی فرگوسن و در ادامه چالش جامعه سیاهپوستان به خشونت و ظلم سیستماتیک علیه زنان و مردان آنها در آمریکا، روز سه شنبه ٢ دسامبر(۱۱ اذر) انستیتوی سیاپوستان قرن ٢١، عموم مردم را به گردهمایی " استرا تژی مقاومت علیه بی عدالتی" به گفتگو دعوت کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


نیلوفر
آقای روحانی چرا به دولتمردان کاخ سفید اعتراض نمیکنی چرا به آن حرفی که در سازمان ملل زدی وجهان عاری از خشونت را راندا دادی التزام عملی نداری
زهرا نوذری
چه خوب است که امام جمعه تهران فردا این نقض فاحش حقوق بشر را درآمریکا محکوم کنند و به روحانی و ظریف نهیب بزنند که چرا موضع غلاظ وشدادی درقبال این سبعیت سران کاخ سفید اتخاذ نمی کنند ومردم نمازگزار وخداجوی ایران بعد ازنمازجمعه شعار مرگ برشیطان بزرگ سردهند
شراره پناهی
آقای روحانی میدانید شهیدان امروز چه انتظاری ازشما دارند اینکه مردو مردونه درجلوی دوربین های تلویزیونی پرچم امریکا را به خاطراجحافی که درحق سیاه پوستان میکندند آتش بزنی و عکس اوبامای مودب و باهوش را زیرپایت له کنی و برسر شیطان بزرگ هرچه فریاد داری بکشی امیدوارم بتوانی با این عمل انقلابی فروسیت و مردانگی وشجاعتت را به منصه ظهور برسانی
United States
حقوق شهروندی به سبک آمریکاییها راستی شیرین عبادی خوابند یا بیدار؟
وحشی های عوضی.....
جهان جون مرتضوی یادت نره
م.ه یادت نره
Netherlands
زمان آن رسیده که شیعیان آمریکا برای حمایتاز سیاهپوستان به میدان بیایند تا سرنگونی رژیم آمریکا چند قدم بیشتر نمانده
وقتی بی دین باشی و الکلی و حرامزادگی هم مهم نباشد و دولت هم برای کشتن سیاهان کمکت کند این جنایات بوجود می اید . سیاهان امریکائی خو.ابند و مست واگر نه باید با حمله به یک پاسگاه پلیس انتقام کشته شده های خودشان را بگیرند .
سيد مهدي
خبر مرگت بيايد شيرين عبادي چرا خفه خون گرفتي حقوق بشر امريكايي رو ديدي الهي سرطان بگيري
محمد
Iran, Islamic Republic of
واقعاهنوزم غرب وحشي وجنگل 2014كه پرازانسانهايي باخوي وحشي گري وآدم خواري كه ادعاي كربات وتشخصشون ميشه وجودداره،بالباس مسخره وبابدن خال خاليش كه يادحيونهاي ماقبل تاريخ مييفتم چندشم ميشه.