يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 12 May 2024
 
۵
۴

انتقاد طنزآمیز از همایش طرفداران دولت برای تعریف اعتدال

پنجشنبه ۲۹ آبان ۱۳۹۳ ساعت ۰۹:۳۳
کد مطلب: 392194
همایش ملی اعتدال با اینکه درصدد برآمد مقوله اعتدال را برای افکار عمومی تشریح کند ولی فقط طرفداران دولت اعتدال در این همایش سخنرانی کردند درحالی که این مقوله فقط درصورتی به صورت واقعی شناخته خواهد شد.
انتقاد طنزآمیز از همایش طرفداران دولت برای تعریف اعتدال
به گزارش جهان به نقل از تسنیم، روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: "همایش ملی اعتدال" که دیروز در کتابخانه ملی برگزار شد، با اینکه درصدد برآمد مقوله اعتدال را برای افکار عمومی تشریح کند ولی فقط طرفداران دولت اعتدال در این همایش سخنرانی کردند درحالی که این مقوله فقط درصورتی به صورت واقعی شناخته خواهد شد که صاحبنظران از جریان‌ها و سلایق مختلف به اظهارنظر درباره آن بپردازند. برگزاری یکطرفه این همایش، جریان مشاعره رادیو توسط یکی از شعرای قبل از انقلاب را در اذهان تداعی کرد که آن شاعر در نقش مجری هر وقت با شعری از خودش مواجه می‌شد که شرکت کنندگان در مشاعره برای خوشامد او می‌خواندند، می‌گفت: احسنت، خیلی عالی بود، از خود بنده بود!
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


آش به قدری شور شده که روزنامه جمهوری به عنوان مدافع سینه چاک دولت هم طاقت نیاورد!!!
گروهبان کرسنت
Iran, Islamic Republic of
دولتمردان اعتدال همگی شعار اعتدال میدهند ،اما می بینیم در تمام عرصه های سیاسی فرهنگی واقتصادی اظهارات واقداماتشان درست برعکس این شعار است.
دلواپسان هم همایش هایشان باحضور سلایق مختلف است؟
سعيد110
آقاي روحاني به سوالات دانشجويان پاسخ بدهد، مجال سخنراني دادن پيش كش!
به مرگ ميگيرند تا به تب راضي بشوند.