يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 12 May 2024
 
۶
۱۶

همایش ملی اعتدال، ادامه دارد/ سکوت درباره هزینه‌های مراسم

يکشنبه ۸ تير ۱۳۹۳ ساعت ۱۷:۱۶
کد مطلب: 367748
معاونت امور زنان و خانواده ریاست‌جمهوری از برگزاری همایش ملی اعتدال با همکاری کتابخانه ملی به صورت فصلی در ماه‌های مرداد و مهر خبر داد.
همایش ملی اعتدال، ادامه دارد/ سکوت درباره هزینه‌های مراسم
به گزارش جهان، پناهلو، مدیرکل حوزه ریاست معاونت امور زنان ریاست جمهوری در گفتگو با نسیم از برگزاری همایش فصلی اعتدال در کشور خبر داد و افزود: کتابخانه ملی با همکاری معاونت علمی ریاست جمهوری قصد دارد همایش‌های فصلی برای تبیین و تئوریزه کردن بحث گفتمان اعتدال در کشور را برگزار نماید.

وی یا اعلام اینکه ۲۰ انجمن علمی در برگزاری این همایش‌ها مشارکت دارند، افزود: در این همایش از تمام کارشناسان،‌استادان و صاحبنظران کشور خواسته شده است تا مقالات خود در راستای تبیین اعتدال در ۱۵ محور ارائه کنند؛ همچنین برنامه‌ریزی برای مشارکت در انتشار فصلنامه‌ای علمی، پژوهشی در این زمینه نیز آغاز شده است.

مدیرکل حوزه ریاست معاونت امور زنان در پایان با بیان اینکه اولین همایش فصلی اعتدال به دلیل تقارن با سالگرد پیروزی آقای روحانی در انتخابات از ۲۴ خرداد به ۲۴ مرداد موکول شد،‌خاطرنشان کرد: کتابخانه ملی و معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری قصد دارند که این همایش را در هر فصل برگزار نمایند و تمام مقالات ارسال شده در این همایش را به صورت کتاب منتشر کنند.

پناهلو همچنین گفت: ما مسئولیت برگزاری یکی از این همایش‌ها که اختصاص به موضوع زنان و خانواده داشته باشد و همچنین چند نشست تخصصی را تقبل خواهیم کرد

گفتنی است سیدرضا صالحی امیری، رئیس کتابخانه ملی پیش از این از برگزاری همایش ملی اعتدال در ۲۴ خرداد با همکاری معاونت امور زنان و خانوده و دستگاه‌های اجرایی خبر داده بود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


hosein
هزینه همایش اعتدال از محل تامین هزینه همایش دلواپسان تامین شده!!!!
چراغعلی
بی غیرتی و وادادگی و نوکر صفتی و وطن فروشی و بی دینی بعضی ها مارا سخت نسبت به دین و کشورمون نگران و دلواپس کرده
كودتاي انقلاب بنقش
حسابي ياد سالگرد انقلاب سفيد افتادم . چه خبره مگه 24 خرداد 92كودتا شد و ما چيزي نفهميديم ؟؟؟؟؟؟؟
...
بیدار شو اخوی صبحه!!!
...
درسته ما بیسوادیم اماه نه اونقدر که فرق همایش انتخباتی را با همایش های دیگه رو نفهمیم
Iran, Islamic Republic of
فرقش چند میلیارد بیشتر نیست..
ضمنا اون زمان که دروغ بزرگ خزانه خالی از دولت راستگویان متصاعد شد شما اظهار نظری نداشتی..
Iran, Islamic Republic of
یعنی از محل بی سوادان!
خدا را شکر که خزانه کشور دیگر پر شده است!!!
حاامد
درود بر روحانی. روحانی مجکریم
Iran, Islamic Republic of
شما هم دعوتید؟
علیرضا
خزانه خالیه خزانه خالیه دورانیه دورانیه کورانیه. فقط استاد حقوقدان بلدند آبروی کشور را ببرند. دولت راستگویان اگر خزانه خالیه از کجا هزینه همایشهای ا[...] را تامین می کنید؟
قمر تاج خانوم
ننه حواست کجاست درسته که روحانی مچکریم گفت خزانه خالیه ولی بیل که به کمر کلید نخورده که
وزنه سیاسی
متأسفانه چند سالی است که برگزاری هماهش ، نمایش و گنگره ، علی الرغم اینکه هیچ نفعی برای کشور و مردم ندارد، بصورت یک عرف و برنامه، بخصوص در بخش اجرائی کشور مبدل گردیده و اخیرا هم دولت تدبیر و امید با سردمداری یکی از براندازان فتنه 88 و از چاپلوسان آفای ر[...]، ( ص[...] ا[...]) همایشهای استانی را بعهده گرفته که تاکنون چند همایش یا میتینگ تبلیغاتی با حمایت از سران فتنه 88 برگزار نموده و معلوم نیست هزینه های این نمایشهای تبلیغی از کدام وزارتخانه و سازمان تأمین می شود و این همایشهای که از سوی احزاب افراطی منحله مجاهدین و مسارکت برگزار می شود، نمونه ای از اقدامات دولت راستگویان و اعتدال است!!!!! عجب اعتدالی که افراطیون مسئول برگزاری مراسمهای آن می شوند!!
فرشاد
Iran, Islamic Republic of
استفتده از پتانسیل زنان در خانواده برای اهداف قدرت طلبانه
شهروند
جالبه که تو همه این جور کارا، صالحی هم هست!!!
Iran, Islamic Republic of
بالاخره انتخابات مجلس در پیشه دیگه!!