پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2 May 2024
 
۲
۱

دلیل عدم توقف پروژه‌ها در تپه‌های ممنوعه عباس‌آباد +سند

يکشنبه ۱۸ آبان ۱۳۹۳ ساعت ۱۷:۱۷
کد مطلب: 390430
یکی از سوالاتی که ذهن کارشناسان مدیریت شهری را بخود مشغول کرده، اینست که با وجود تخلفات محرز از نص صریح نظر رهبر انقلاب در خصوص تپه های عباس آباد که در لوگوی سایت شرکت نوسازی عباس آباد نیز آمده است، چرا هنوز اقدام عملیاتی در خصوص ممنوعیت ساخت و ساز در این اراضی توسط شورای عالی شهرسازی و معماری انجام نشده است؟
دلیل عدم توقف پروژه‌ها در تپه‌های ممنوعه عباس‌آباد +سند
به گزارش جهان، سه پروژه "اطلس پلازا"، "هتل دیدار" و "پارکینگ تجاری - طبقاتی دیدار" جزو پروژه هایی هستند که در طرح جامع عباس آباد در سال ۸۴ دیده نشده اند (و یا حداقل با این کاربری های وسیع تجاری جانمایی نشده اند) اما در حال حاضر به سرعت در حال ساخت و سازند.

https://www.jahannews.com/images/docs/files/000390/nf00390430-1.jpg

شاید بتوان این عدم ورود جدی شورای عالی شهرسازی و معماری را در اعضای هیات مدیره شرکت نوسازی عباس آباد که مسوول مستقیم ساماندهی این اراضیست جستجو کرد.
اگر نگاهی به اعضای هیات مدیره این شرکت بیندازید،به نام جالبی برخورد می کنید: «پیروز حناچی».

معاون فعلی شهرسازی و معماری وزارت راه و شهرسازی و دبیر شورای عالی شهرسازی و معماری یعنی «پیروز حناچی» عضو هیات مدیره شرکت نوسازی عباس آباد از سال ۱۳۸۴ تا یکسال آینده یعنی ۱۳۹۴ بمدت ده سال بوده و خواهد بود.

https://www.jahannews.com/images/docs/files/000390/nf00390430-2.jpg

https://www.jahannews.com/images/docs/files/000390/nf00390430-3.jpg

شاید بتوان یکی از دلایل عدم برخورد قطعی و محکم وزارت راه و شهرسازی با پروژه های ساخت و ساز در تپه های ممنوعه عباس آباد را حضور وی در تصمیمات گذشته این اراضی و حضور فعلی وی در هیات مدیره این شرکت دانست.

البته مطالب فوق از آخرین تغییرات ثبت شده شرکت در روزنامه رسمی استخراج شده و حق پاسخگویی آقای حناچی به مطلب فوق محفوظ است.

منبع: مسیرآنلاین
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


مهم نیست
به داد این اراضی که در جکم جواهری برای شهر تهران است برسید . در زمان شهرداری اقای کرباسچی این اراضی همانند گوشت قربانی به نسبت قدرت سازمانها - ارگانها - ادارات و.... بین انها تقسیم گردید و متاسفانه این روند همچنان ادامه دارد .