جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 17 May 2024
 
۰

رصد دائمی تپه‌های عباس‌آباد در شورا

سه شنبه ۴ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۲۴
کد مطلب: 493205
رئیس کمیته محیط زیست شورای شهر تهران گفت: هیچ گونه ساخت و سازی در تپه های عباس آباد رخ نخواهد داد و کمیسیون محیط زیست دائما این محدوده را رصد می کند.
به گزارش جهان، محمد حقانی در گفتگو با مهر، در خصوص خاکبرداری های جنب بوستان مادران واقع در تپه های عباس آباد گفت: این موضوع توسط کمیته محیط زیست مورد بررسی قرار گرفت. این زمین ها، زمین های تپه های عباس آباد نیست بلکه متعلق به مصلی امام (ره) است و قرار نیست هیچ ساختمانی در آنجا ساخته شود.

وی تاکید کرد: این خاکبرداری ها برای ایجاد دسترسی است و توپوگرافی و وضعیت ترازبندی تپه های عباس آباد را بر هم نخواهد زد.

حقانی با بیان اینکه شهرداری قصد دارد ۴ بوستان را در این محدوده ایجاد کند گفت: بوستان ایمان، دانش، آفرینش و بهشت در این محدوده ایجاد خواهد شد و شورا نیز بودجه ایجاد این چهار باغ را تصویب کرده است.

رئیس کمیته محیط زیست شورای شهر تهران اضافه کرد: این بوستانها در روبروی بوستان مادران قرار دارد اما در جنوب بوستان در منتهی الیه اتوبان شهید حقانی زمینی با مساحت ۲ هزار و ۱۰۰ متر وجود داشت که شرکت نوسازی تپه های عباس آباد آن را برای تعاونی مسکن کارکنانش اختصاص داده بود. شورا از این زمین بازدید کرد و در صحن شورا نیز نسبت به این موضوع تذکر داد و قرار بر این شد شهرداری منطقه زمین دیگری را به این کارکنان اختصاص دهد.

وی تاکید کرد: رئیس شورا نیز تاکید داشت مطلقا نباید در این زمین ها ساخت و سازی انجام شود و ما نیز در کمیته محیط زیست دائما این محدوده را رصد می کنیم و اجازه نخواهیم داد هیچ گونه ساخت و سازی در آن انجام دهد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *