جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 17 May 2024
 
۱۰

ساخت حوزه در تپه‌های عباس‌آباد؛ تقاضایی‌که‌با مخالفت‌رهبرمواجه‌شد

سه شنبه ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۰۱:۱۱
کد مطلب: 491786
رهبر در سخنان خود، به این بخش جواب دادند و فرمودند (نقل به مضمون) اتفاقا دست خارجی ها را بگیرید ببرید این حوزه ها را نشان بدهید و بگویید علمای ما از همین جاها بیرون آمدند؛ حالا خیلی وجهی ندارد یک جایی بسازیم که بخواهیم پزش را به دیگران بدهیم.
ساخت حوزه در تپه‌های عباس‌آباد؛ تقاضایی‌که‌با مخالفت‌رهبرمواجه‌شد
به گزارش جهان، کبری آسوپار روزنامه نگار اصولگرا در صفحه گوگل پلاس خود نوشت :" در دیدار شنبه (25 اردیبهشت 95) اساتید و طلاب حوزه های علمیه ی تهران با حضرت رهبر، یکی از آقایان بزرگان حوزه علمیه ی تهران با اشاره به قدیمی و فرسوده بودن ساختمان های حوزه های علمیه در تهران و نیز قرار گرفتن آنها در جغرافیای شلوغ مرکز شهر، تقاضا کرد که محل مناسبی برای ساخت حوزه ی علمیه اختصاص یابد و گفت مهمان خارجی که می آید، جایی را مناسب نداریم که نشانش دهیم و بگوییم حوزه علمیه اینجاست و ... در نهایت هم نام تپه های عباس آباد تهران را برد...

رهبر در سخنان خود، به این بخش جواب دادند و فرمودند (نقل به مضمون) اتفاقا دست خارجی ها را بگیرید ببرید این حوزه ها را نشان بدهید و بگویید علمای ما از همین جاها بیرون آمدند؛ حالا خیلی وجهی ندارد یک جایی بسازیم که بخواهیم پزش را به دیگران بدهیم.."
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *