جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 3 May 2024
 
۰

رکورد جديدي که رونالدو به ثبت رساند

شنبه ۱۰ آبان ۱۳۹۳ ساعت ۲۱:۳۲
کد مطلب: 389239
رئال مادريد موفق شد تا با ۴ گل بر ميزبان خود گرانادا غلبه کند. رونالدو در همان دقيقه ۲ موفق شد تا اولين گل بازي را به ثمر برساند.
به گزارش جهان به نقل از شهرخبر، کریس رونالدو در هفتصدمین بازی رسمی خود موفق شد تا به گل ۴۴۸ خود دست یابد. تک گلی که رونالدو امشب به ثمر رساند، پنجاهمین گل او در سال ۲۰۱۴ بود.۴۶ گل با پیراهن رئال و ۴ گل با تیم ملی پرتغال.

برای دومین فصل متوالی او از رکورد ۵۰ گل در یک سال میلادی گذر کرد.کریستیانو سال ۲۰۱۳ موفق به زدن ۶۸ گل شده بود.این گل که در ثانیه ۹۹ بازی به ثمر رسید،همچنین سومین گل سریع رونالدو در رئال بود. پیش از این او در سال ۲۰۰۹ در ثانیه ۴۵ دروازه خرز را باز کرده بود. دومین گل سریع رونالدو سال ۲۰۱۳ در ثانیه ۷۱ مقابل بیلبائو ثبت شده بود.

رونالدو با گلزنی مقابل گرانادا موفق شد تا در هشتیمن بازی متوالی خود در لالیگا گل بزند. تاکنون هیچ بازیکنی از رئال موفق به انجام این مهم نشده بود. بنزما با پاس گلی که امروز به رونالدو داد، پس از اوزیل به دومین بازیکنی تبدیل شد که بیشترین پاس گل را به رونالدو داده است. اوزیل ۲۷ پاس گل به رونالدو داده بود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *