جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 17 May 2024
 
۰

رونالدو باز هم رکورد زد

يکشنبه ۲۸ دی ۱۳۹۳ ساعت ۱۹:۱۲
کد مطلب: 402463
ستاره پرتغالی کهکشانی‌‌ها با گلزنی در هفته نوزدهم لالیگا، در جدول برترین گلزنان تاریخ باشگاه رئال مادرید یک پله دیگر صعود کرد.
به گزارش جهان به نقل از تسنیم، دو گلی که کریستیانو رونالدو، مهاجم پرتغالی تیم فوتبال رئال مادرید در پیروزی ۳ بر صفر عصر امروز کهکشانی‌‌ها در خانه ختافه به ثمر رساند او را به سومین گلزن برتر تاریخ سفیدپوشان مادرید در تمامی رقابت‌ها تبدیل کرد.

رونالدو با دو گلی که به ثمر رساند رکورد کارلوس آلونسو سانتیانا، سومین گلزن برتر تاریخ رئال مادرید (در تمامی رقابت‌ها) را شکست. سانتیانا که در فاصله سال‌های ۱۹۷۱ تا ۱۹۸۸ برای کهکشانی‌ها توپ می‌زد، در ۴۶۱ بازی خود در تمامی رقابت‌ها ۲۸۸ گل به ثمر رساند. اکنون اما این رونالدوست که با ۲۸۹ گل زده، جایگاه سوم جدول برترین گلزنان تاریخ رئال مادرید را به خود اختصاص داده است.

از این ۲۸۹ گل، رونالدو ۲۰۶ گل را در لالیگا، ۲۱ گل را در جام حذفی اسپانیا، ۵۷ گل را در لیگ قهرمانان اروپا، دو گل را در سوپرجام اروپا و سه گل دیگر را در سوپرجام اسپانیا به ثمر رسانده است.

حالا رونالدو در جدول برترین گلزنان تاریخ رئال مادرید تنها دو نفر را بالاتر از خود می‌بیند که اولی رائول گونزالس با ۳۲۳ گل و دومی آلفردو دی‌استفانوی فقید با ۳۰۷ گل است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *