دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 6 May 2024
 
۰

3قرارداد موازی با اسپانسر توسط قرمزها

چهارشنبه ۷ آبان ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۲۱
کد مطلب: 388695
از طرف شرکت بهنام پیشروی کیش به مسئولان باشگاه پرسپولیس تا روز شنبه فرصت داده شده تا خواسته‌های آنها در خصوص قرارداد فی‌مابین برآورده شود در غیر این صورت از مسئولان باشگاه پرسپولیس شکایت خواهند کرد.
به گزارش جهان نيوز به نقل از  فارس، پس از فسخ قرارداد شرکت بهنام پیشرو کیش به عنوان بهره‌بردار باشگاه پرسپولیس از طرف مسئولان این باشگاه حالا مسئولان این شرکت بهره‌بردار به دنبال احقاق حق خودشان هستند و در این رابطه تا روز شنبه به پرسپولیسی‌ها فرصت داده‌اند که روند کاری این قرارداد به گذشته بازگردد در غیر این صورت با شکایت از مسئولان پرسپولیس به محاکم قضایی به دنبال احقاق حق خود خواهند رفت.

گویا مسئولان باشگاه پرسپولیس که با شرکت بهنام پیشروی کیش به عنوان بهره‌بردار قرارداد امضا کرده بودند با ۳ شرکت دیگر هم این کار را انجام داده‌اند!

در همین رابطه قهرمان شجاعی وکیل شرکت بهنام پیشروی کیش در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، گفت: ما به مسئولان باشگاه پرسپولیس ضرب الاجل اعلام کردیم و آنها تا روز شنبه فرصت دارند که قرارداد را به گذشته بازگردانند در غیر این صورت ما با شکایت از مسئولان این باشگاه پیگیر اقدامات قانونی خواهیم بود.

وی ادامه داد: طبق قراردادی که شرکت بهنام پیشروی کیش با مسئولان باشگاه پرسپولیس امضاء کرده بودند حق‌هایی برای این برند در نظر گرفته شده بود اما در عمل معلوم شد که قبل از این قرارداد آقایان با سه گروه دیگر به عنوان اسپانسر قرارداد بسته‌اند و این در حالی است که آنها در زمان انعقاد قرارداد با ما چنین حقی نداشتند و این دقیقاً مشابه این است که شما یک اتومبیل را به چند نفر بفروشید! مسئولان این باشگاه باید قراردادهای موازی با قرارداد موکلم را باطل کنند که این کار را نکرده و همه را سرگردان و بلاتکلیف کرده‌اند.

شجاعی در ادامه اظهار داشت: آقایان مسئول در باشگاه پرسپولیس نشان داده‌اند که تمایلی به حاکمیت قانون ندارند و امور را دیمی پیش می‌برند! آنها حتی قراردادی که در حضور خادم معاون وزیر ورزش و مدیرعامل باشگاه امضاء شده را هم قبول ندارند و این در حالی است که ۱۰ میلیارد تومان از موکل من پول گرفته‌اند و ما به آنها ضرب‌العجل داده‌ایم که تا روز شنبه شرایط به گذشته بازگردد.

این وکیل حقوقی درباره اینکه ضرب‌ الاجل اعلام شده شامل چه مواردی است، اظهار داشت: اول اینکه باید اتاق موکلم در باشگاه پرسپولیس را به آنها پس بدهند. مورد بعدی هم این است که قراردادهای موازی با قرارداد موکلم طبق قرارداد باطل شود و مسئله دیگر این است که طبق قراردادی که امضاء شده شرکت بهنام پیشروی کیش تا ۹۴/۴/۱۲ با باشگاه پرسپولیس قرارداد دارد و باید این قرارداد معتبر شناخته شود اما اگر نمی‌خواهند چنین کارهایی انجام دهند باید خسارت بدهند و بعد هرکاری خواستند انجام دهند.

وی در پاسخ به این سؤال که کدام گروه قراردادی موازی با بهنام‌پیشرو کیش با باشگاه پرسپولیس منعقد کرده تصریح کرد: شرکت صدراسیستم، شرکت داتام و شرکت جنکسیس سه شرکتی هستند که قراردادی مغایر با قرارداد ثبت شده ما با باشگاه پرسپولیس با این باشگاه دارند و این در حالی است که در قرارداد ما تصریح شده هرگونه قراردادی مغایر با این قرارداد از درجه اعتبار ساقط است.

وکیل شرکت بهنام پیشروی کیش درباره اینکه اگر تا روز شنبه از سوی مسئولان باشگاه پرسپولیس بازخورد مثبتی مشاهده نشود تصمیم آنها چه خواهد بودع گفت: صددرصد اگر از خواسته‌های ما تمکین نکنند به مراجع قضایی و صالحه شکایت می‌کنیم چرا که این کاری که آنها کرده‌اند انتقال متعدد مال نام دارد و همانند این است که شما ملکی را به چند نفر همزمان بفروشید. البته اگر لازم باشد به فیفا هم در این خصوص شکایت می‌کنیم هرچند که فعلاً ضرورتی در اینباره وجود ندارد.

وی در پایان گفت:‌ قاعده این است که در اولین قدم آنها جای موکلم در باشگاه پرسپولیس را به ما پس بدهند و سپس قرارداد ادامه دار باشد اما اگر نمی‌خواهند این قرارداد ادامه پیدا کند باید رضایت موکلم را جلب کند اما به نظر می‌رسد در ذهن آقایان چیزی به نام قانون وجود ندارد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *