دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 6 May 2024
 
۰
۶

یک بانک‌دولتی اسپانسر پرسپولیس می‌شود

شنبه ۶ دی ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۱۳
کد مطلب: 398300
وزارت ورزش و جوانان هنوز برای انتخاب مدیرعامل جدید پرسپولیس به جمع بندی نرسیده است.
به گزارش جهان به نقل از خبرآنلاین؛ با این حال گمانه زنی هایی در خصوص انتخاب مدیرعامل جدید برای باشگاه پرسپولیس ادامه دارد. در این گمانه زنی ها، فعلا حسین نژادفلاح شانس اول جانشینی حمیدرضا سیاسی است. نژادفلاح با ۸ دوره حضور در هیات مدیره باشگاه پرسپولیس این شانس را دارد که بتواند این بار به عنوان مدیرعامل وارد کارزار شود.

نکته جالب اینکه قرار بود در صورت حضور حسین هدایتی به عنوان رئیس هیات مدیره، نژادفلاح مدیرعامل شود اما حالا که هدایتی کنار کشیده و علاقه ای برای بازگشت به پرسپولیس نشان نمی دهد، راه دیگری برای ادامه فعالیت پرسپولیسی ها به وجود آمده است. یک بانک دولتی حاضر شده به پرسپولیس کمک مالی کند و حامی مالی این باشگاه شود به شرطی که نژادفلاح مدیرعامل باشگاه شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


محمد
حالا دیگه قراره از جیب مردم و با پولهای مردم جیب فوتبالیستها و اصحاب فوتبال پر بشه !!!! آخه تخم دو زرده واسه این مملکت گذاشته !!!!!
بهرام
فوتبال چه گلی به سر این کشور زده که باید اسپنسر اون هم بانک اون هم دولتی داشته باشه . شاید میخواهند فساد فوتبال را حالا دیگه سازماندهی شده ادامه بدن !
سید مجتبی
پولهای مفتی که به فوتبالیستها و باشگاههای فوتبال داده اند اگر کار تولیدی کرده بودند حالا این همه بیکار تو این مملکت نبود .
نفوی
اگر این بانک که میخواد اسپنسر پرسپولیس بشه اعتباراتش را در اختیار جوانها برای ازدواج و کاار و تولید قرار بده هم اجر آخرتی و هم دنیوی برده است . حیف از یک قران که تو فوتبال دولت هزینه کنه .
غروی
بعضی چیزا تو کشور ما حکایت گربه را داره که هرجور پرتابشون کنی چهار دست و پا میان پایین . از قبل فوتبال تو مملکت ما خیلی ها به نان و نوایی رسیدند تازه هیچ خروجی هم نداشته و روز به روز اوضاع احوال آن بدتر و خصوصا !اخلاق در فوتبال و فوتبالیستها هم افت میکند !!!! حالا بجایی رسیدند که میخواهند با پول مردم جیب حضرات را پر کنند و هزینه های خوشگذرانی ها و عیاشی هاشونو تامین کنند .
Iran, Islamic Republic of
خوبه دیگه فقط شکل پول گرفتنشون از بیت المال تغییر کرد از دولت به بانک واقعا که !!!!