پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2 May 2024
 
۰
در صورت به توافق رسیدن نهایی اسپانسر شاهد قسمت بعد خواهیم بود

سریال‌دنباله‌دارتغییرات‌درهیات‌مدیره‌پرسپولیس

سه شنبه ۱۷ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۵۷
کد مطلب: 443308
در صورت واگذاری پرسپولیس به مشتری جدید برای چندمین بار این باشگاه در طول یک سال تغییرات مدیریتی را خواهد دید.
به گزارش جهان به نقل از مهر، اگر اسپانسر و مشتری جدید پرسپولیس در نهایت با وزارت ورزش به توافق نهایی برسد و این باشگاه سرگردان را در اختیار بگیرد، در آنصورت باید منتظر تغییرات جدیدی در پرتغییرترین باشگاه جهان در بعد مدیریتی باشیم.

ظاهرا مشتری پرسپولیس هنوز با وزارت ورزش به توافق نهایی نرسیده و یکی از بندهایی که این باشگاه با وزارت به نتیجه نهایی نرسیده تعداد اعضای هیات مدیره و نهایتا تغییر مدیر اجرایی و تعیین مدیرعامل جدید برای این باشگاه است.

اسپانسر جدید هم خواهان تغییر اعضای هیات مدیره و حضور نمایندگان خودش در هیات مدیره است و هم نهایتا می‌خواهد مدیر عامل این باشگاه را عوض کند که البته نمی‌توان گفت این خواسته‌ای خارج از عرف است.

این اتفاق در حالی رخ می‌دهد که پرسپولیس از سال گذشته تاکنون هفت مدیر و سرپرست عوض کرده و هفت تغییر هم در اعضای هیات مدیره خود داشته است.

باید دید نهایتا تکلیف پرسپولیسی که همچنان بار مالی روی دوش وزارت ورزش دارد چه خواهد بود اما به نظر می‌رسد وزارت ورزش راهی جز واگذاری این تیم به بخش خصوصی و تنها مشتری موجود ندارد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *