دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 6 May 2024
 
۰
سوتی دوباره سوشا مکانی/تشویق نیلسون توسط سرخ‌ها

حاشیه دیدار پرسپولیس- راه‌آهن

يکشنبه ۴ آبان ۱۳۹۳ ساعت ۱۷:۴۹
کد مطلب: 388150
پیشکسوت باشگاه استقلال در ورزشگاه آزادی حضور دارد و بازی پرسپولیس و راه‌آهن را از نزدیک تماشا می کند.
به گزارش جهان نيوز به نقل از فارس، دیدار تیم‌های پرسپولیس و راه‌آهن در حالی در نیمه اول به پایان رسید که این دیدار با حاشیه‌هایی هم همراه بود که در زیر می‌خوانید.

* کابلی مدیر ورزشگاه آزادی در ورزشگاه آزادی حضور دارد.

* همه اعضای کادر فنی تیم ملی به جز کارلوس کی‌روش در جایگاه ویژه ورزشگاه ازادی نشسته‌اند.

* با توجه به فرا رسیدن ماه محرم پیش از شروع بازی و بین دو نیمه نواهای عاشورایی در ورزشگاه پخش شد.

* رضا رجبی یکی از پیشکسوتان باشگاه استقلال در ورزشگاه آزادی حضور دارند و این بازی را از نزدیک زیر نظر گرفته‌اند.

* وحید طالب‌لو دروازه‌بان تیم راه‌آهن لباسی شبیه لباسی که عابدزاده در زمان بازیگری‌اش می‌پوشید به تن کرده است.

* پیش از شروع بازی محسن بنگر، هادی نوروزی و پیام صادقیان بازیکنان پرسپولیس بودند که به سمت نیمکت راه‌آهن رفتند و وحید طالب‌لو، محمد آبشک، محمد غلامی و محسن ایران‌نژاد از تیم راه‌آهن به سمت کادر فنی پرسپولیس رفتند.

* این بازی با دو دقیقه تاخیر آغاز شد.

* با توجه به اینکه بازی‌ها پخش تلویزیونی ندارد تبلیغات نقض شده در ورزشگاه آزادی کمتر از زمانی شده که این بازی‌ها از تلویوزیون به صورت مستقیم پخش می‌شد.

* پس از اینکه پیام صادقیان پنالتی در دقیقه ۱۰ از دست داد حمید درخشان با این بازیکن صحبت کرد تا روحیه‌اش را به دست بیارد.

*موسی سلامت جانبازی که در بازی‌های پرسپولیس به ورزشگاه می‌آید امروز با پرچم بزرگ «یاحسین» به ورزشگاه آزادی آمده بود.

* پس از گل میلاد محمدی در دقیقه ۳۸ که در درون دروازه پرسپولیس جای گرفت حمید درخشان لگد محکمی به بطری آبی که در کنارش قرار داشت زد که این بطری آب که حدود ۱۰ متر آن طرف‌تر پرتاب شد!

* پس از گل راه‌آهن علی لطیفی مربی این تیم که پیش از بازی وعده داده بود اگر راه‌آهن گل بزند مشت‌هایش را گره می‌کند از شدت خوشحالی به هوا پرید که این کار او با اعتراض هواداران پرسپولیس روبرو شد.

* مجتبی محرمی پیشکسوت باشگاه پرسپولیس که چند وقتی است در تمرینات پرسپولیس حاضر می‌شود هم در ورزشگاه ازادی حضور دارد و در جایگاه ویژه نشسته است.

* سوت‌های البرز حاجی‌پور داور بازی که هواداران پرسپولیس اعتقاد داشتند به ضرر آنها سوت می‌زند باعث اعتراض حاضرین در استادیوم شد.

* حدود هزار و ۵۰۰ هوادار در ورزشگاه آزادی حضور دارند.

* حمید استیلی سرمربی تیم راه‌آهن در این بازی فقط یک بار از روی نیمکت در نیمه اول بلند شد و آن هم مربوط به زمانی بود که ابراهیم کریمی در حال تعویض شدن بود و حتی زمانی که میلاد محمدی دروازه پرسپولیس را باز کرد استیلی از روی نیمکت هم بلند نشد.

* نیمکت‌نشینی محمد عباس‌زاده و مهدی طارمی دو مهاجمی که پیش از این در اکثر بازی‌های پرسپولیس جزو بازیکنان اصلی بودند از نکات عجیب این دیدار به حساب می‌آمد.

* جنب و جوش علی لطیفی مربی تیم راه‌آهن در کنار زمین به قدری زیاد بود که شاید میزان دوندگی او با بازیکنان در زمین برابری می‌کرد!

* مهدی دغاغله و حمیدرضا عسگری دو بازیکن مصدوم پرسپولیس در جایگاه ویژه این بازی را از نزدیک تماشا کردند.

* برای نیمه اول این دیدار یک دقیقه وقت اضافه محاسبه شد.

* محمد نوری در دقیقه ۴۵ با ضربه‌ای سرکش دروازه راه‌آهن را باز کرد اما داور پیش از آن سوت زده بود به همین دلیل گل این بازیکن مردود اعلام شد.

*هواداران پرسپولیس در اعتراض به عملکرد سوشا مکانی به شدت نیلسون را تشویق کردند‬.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *